Η Kia τράβηξε το κάλυμμα από το ολοκαίνουργιο και ριζικά ανανεωμένο Stonic, περνώντας σε αρκετές σημαντικές αναβαθμίσεις και επαναπροσδιορισμένη εμφάνιση. Οι Κορεάτες έχουν εφαρμόσει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα 'Opposites United', προσφέροντας στο Stonic έναν πιο «δυναμικό και εκφραστικό χαρακτήρα», όπως αναφέρουν οι ίδιοι.
Το εμπρός μέρος έχει επανασχεδιαστεί εξ ολοκλήρου, φέροντας τη νέα φωτεινή υπογραφή 'Star Map' της Kia, όπως και μια πιο αυστηρά δομημένη γρίλια. Φυσικά, και ο προφυλακτήρας είναι εντελώς νέος. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος, όπου βρίσκουμε έναν επίσης ανανεωμένο προφυλακτήρα και νέα φωτιστικά σώματα.
Εκτός αυτού, διαθέσιμα είναι νέα σχέδια τροχών 16 και 17 ιντσών, στα οποία περιλαμβάνονται επιλογές ειδικά διαμορφωμένες για την κορυφαία έκδοση GT-Line, η οποία έρχεται με μια σειρά από σπορτιφ προσθήκες και πλουσιότερο εξοπλισμό.
Το νέο Kia Stonic διατηρεί τις compact διαστάσεις του, με το μήκος να ανέρχεται στα 4.165 mm και το πλάτος στα 1.760 mm. Το ύψος, συμπεριλαμβανομένης της σχάρας οροφής που έρχεται στον εξοπλισμό ως στάνταρ, διαμορφώνεται στα 1.520 mm, ενώ το μεταξόνιο στα 2.580 mm.
Περνώντας στο εσωτερικό, βρίσκει κανείς δύο οθόνες 12,3 ιντσών, μια για τον χειρισμό του συστήματος infotainment και μια στην πλευρά του οδηγού που τελεί χρέη ψηφιακού πίνακα οργάνων. Το επανασχεδιασμένο τιμόνι είναι διαθέσιμο τόσο στην Base Line, όσο και στην κορυφαία GT-Line. Εκτός αυτού, προσφέρεται ένα ευρύ πακέτο συστημάτων ADAS, στα οποία περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ανίχνευση τυφλού σημείου, αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης, έξυπνο cruise control και διατήρηση λωρίδας.
Η γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου SUV αποτελείται από δύο επιλογές, μια αμιγώς θερμική και μια ήπια υβριδική, και αμφότερες είναι διαθέσιμες με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Τόσο η θερμική, όσο και η mild hybrid μονάδα βασίζονται στον T-GDI κινητήρα χωρητικότητας 1,0 L, ο οποίος αποδίδει 100 PS στην πρώτη και 115 PS στη δεύτερη. Η ροπή διαμορφώνεται στα 171,6 Nm για τον θερμικό κινητήρα με το μηχανικό και το αυτόματο κιβώτιο, όπως και για την mild hybrid επιλογή με το μηχανικό σύστημα μετάδοσης. Επιλέγοντας το αυτόματο (DCT) κιβώτιο με τον ήπια υβριδικό κινητήρα, η ροπή εκτοξεύεται στα 200 Nm.
Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kia Stonic:
Έκδοση | Base Line | GT-Line | ||
Κινητήρας | 1.0T ΜΕΚ | 1.0T MHEV | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό | Αυτόματο (DCT) | Μηχανικό | Αυτόματο (DCT) |
Ισχύς (PS) | 100 | 100 | 115 | 115 |
Ροπή (Nm) | 171,6 | 171,6 | 171,6 | 200 |
Τελική ταχύτητα (km/h) | 179 | 179 | 182 | 182 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h (sec) | 11,0 | 12,1 | 10,7 | 10,8 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Kia «απέναντι» στον ACEA: «Η διατήρηση των ΜΕΚ και μετά το 2035 θα μας κοστίσει μια περιουσία»
Test Drive: KIA EV6 GT-LINE 229PS Long Range – Ένα ηλεκτρικό που λατρεύει τα ταξίδια
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου Kia EV4 στην Ισπανία - Οι διαφορές hatchback και sedan (πίνακας)