Σε μία εποχή που η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα αλλά αναγκαιότητα, υπάρχουν ακόμα εταιρείες που επιλέγουν να κρατήσουν ένα κομμάτι της παράδοσής τους ζωντανό.
Μία εξ αυτών είναι κι η Mercedes-AMG, η οποία αναμένεται να διατηρήσει και να βελτιώσει τους περίφημους V8 κινητήρες της, παρά το γεγονός ότι πρόσφατα τους αφαίρεσε από τη C63, κρατώντας τους στην GT 63.
Σε συνέντευξή του στο βρετανικό Auto Express, ο Steffen Jastrow, επικεφαλής εξέλιξης οχημάτων στην AMG, επιβεβαίωσε ότι οι 8κύλινδροι κινητήρες θα παραμείνουν στην γκάμα της εταιρείας, αλλά με τις απαραίτητες αλλαγές για να μπορέσει να τηρήσει τα πρωτόκολλα που ορίζονται από τους κανονισμούς του Euro 7.
Από τη μεριά του, ο CEO της AMG, Michael Schiebe παραδέχτηκε ότι «ο κύριος στόχος της AMG είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας. Εάν υπάρχει συνεχής ζήτηση για V8, τότε η παραγωγή τους σύμφωνα με τους κανονισμούς θα πρέπει να είναι ο στόχος μας στον τομέα της μηχανικής».
Θα είναι στην ουσία διάδοχος του γνωστού Μ178, του biturbo V8 των 4,0 L που έκανε ντεμπούτο το 2014, και σύμφωνα με τον Jastrow πρόκειται να είναι πιο δυνατός και πιο εντυπωσιακός από τον προκάτοχό του.
Ο ίδιος εξήγησε ότι ο στόχος του νέου V8 θα είναι η βελτίωση τόσο της ισχύος όσο και της απόδοσης, δηλώνοντας ότι η ομάδα έχει «καθορίσει την ισχύ σε ένα εύρος και το ανώτατο όριο είναι, φυσικά, υψηλότερο από αυτό που γνωρίζουμε σήμερα. Υπάρχουν επίσης πράγματα που μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις τα χαρακτηριστικά του κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού».
Τέλος, η AMG υπόσχεται πως θα συνεχίσει να κατασκευάζει τους κινητήρες όπως έκανε μέχρι τώρα, με έναν άνθρωπο να αναλαμβάνει τη δημιουργία του μοτέρ από την αρχή ως το τέλος του.
«Η προσωπική σχέση μεταξύ του αγοραστή και του κατασκευαστή του αυτοκινήτου είναι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της AMG, οπότε σίγουρα θα συνεχίσουμε με αυτό ακόμα και στην εποχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», εξήγησε ο Schiebe. «Σίγουρα θα υπάρχει κάτι που θα έχει να κάνει με τη χειροτεχνία και την προσοχή που κάποιος δίνει σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο, κάτι που δεν θα είναι απλώς μια δραστηριότητα μάρκετινγκ».
Πηγή: AutoExpress
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Mercedes 190 του Ayrton Senna βγαίνει «στο σφυρί» - Το ποσό που θα φτάσει
Ο CEO της Mercedes ενάντια στην κατάργηση των ΜΕΚ: «Θα πέσουμε πάνω σε τοίχο»