Η Peugeot τράβηξε το κάλυμμα από τα ολοκαίνουργια 308 και 308 SW, τα οποία έρχονται με εκλεπτυσμένη νέα σχεδίαση, μοναδικά δυναμικά χαρακτηριστικά και μια γκάμα κινητήρων που καλύπτει κάθε ανάγκη. Με την «οικογένεια» του 308, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να συνεχίσει την επιτυχημάνη πορεία της στην ευρωπαϊκή αγορά των hatch και station wagon της κατηγορίας C.
Ο σχεδιασμός έχει ανανεωθεί σημαντικά, φέρνοντας το μοντέλο πιο κοντά στα υπόλοιπα νέα προϊόντα της μάρκας. Η νέα φωτιζόμενη μάσκα ενισχύει ακόμη περισσότερο την ξεχωριστή προσωπικότητα των Peugeot 308 και 308 SW: το έμβλημα, που φωτίζεται για πρώτη φορά, δεσπόζει στο εμπρός μέρος και επαναβεβαιώνει δυναμικά την ταυτότητα της μάρκας. Το ραντάρ εγγύτητας, που είναι διακριτικά ενσωματωμένο πίσω από το έμβλημα, παραμένει αόρατο διασφαλίζοντας παράλληλα υψηλά επίπεδα ασφάλειας.
«Φρεσκάρισμα» έχουν δεχτεί και οι προφυλακτήρες, τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος, ενώ υπάρχουν επίσης νέα σχέδια τροχών, που ολοκληρώνουν την εμφάνιση του ριζικά ανανεωμένου μοντέλου. Η Peugeot προσφέρει και νέες αποχρώσεις για το αμάξωμα, όπως για παράδειγμα την Lagoa Blue για το hatchback και την εμβληματική Ingaro Blue για το station wagon.
Περνώντας στο εσωτερικό, όλες οι διαθέσιμες εκδόσεις (Style, Allure, GT) διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων με νέα 3D γραφικά (έκδοση GT), ενώ πέντε i-Toggles έχουν ενσωματωθεί σε μια κομψή μαύρη λωρίδα κάτω από την κεντρική οθόνη αφής, επιτρέποντας στους χρήστες να διαμορφώνουν συντομεύσεις στις προτιμώμενες ρυθμίσεις τους για ορισμένες λειτουργίες.
Αναφορικά με αυτό που θα τοποθετηθεί κάτω από το κάλυμμα, η Peugeot θα προσφέρει τα νέα 308 και 308 SW με τέσσερις επιλογές κινητήρων που καλύπτουν μια ευρεία γκάμα αναγκών: ηλεκτρικό, plug-in υβριδικό, υβριδικό και ντίζελ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία εκδοχή θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες αγορές.
Μιλώντας για την πετρελαιοκίνητη έκδοση του νέου Peugeot 308, εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο ντίζελ κινητήρα 1.5 L BlueHDi των 130 PS, ο οποίος συνοδεύεται από ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυχήτων EAT8, αποτελώντας την κορυφαία επιλογή για μεγάλα ταξίδια.
Για όσους κάνουν τα πρώτα βήματα στον εξηλεκτρισμό, το νέο Peugeot 308 προσφέρεται με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης 145 PS σε συνδυασμό με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6.
Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται αυτόματα κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία παρέχει μια επιπλέον ώθηση ροπής για ιδιαίτερα δυναμική επιτάχυνση, διατηρώντας παράλληλα ελεγχόμενη κατανάλωση (4,7 έως 5 L/100 km ανάλογα με το μοντέλο, συνδυασμένος κύκλος WLTP). Στις αστικές περιοχές, τα Peugeot 308 και 308 SW Hybrid 145 μπορούν να οδηγηθούν έως και το 50% του χρόνου σε 100% ηλεκτρική λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης.
Το «κενό» ανάμεσα στο υβριδικό και το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο γεφυρώνει η PHEV εκδοχή. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Peugeot 308 Plug-in Hybrid 195 PS συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 92 kW (125 PS) με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 1,6 L 150 PS (110 kW), αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 195 PS (143 kW). Το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων e-DCS7 εγγυάται γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.
Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης δεύτερης γενιάς περιλαμβάνει μπαταρία 17,2 kWh που παρέχει επιπλέον 20 km αυτονομίας, προσφέροντας 100% ηλεκτρική αυτονομία 85 km (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Μπορεί να επαναφορτιστεί σε μόλις 2 ώρες και 5 λεπτά (φορτιστής 7,4 kW) ή σε 7 ώρες και 25 λεπτά χρησιμοποιώντας μια απλή οικιακή πρίζα (10 A, 2,3 kW).
Όσο για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 156 PS και 270 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει δυναμική επιτάχυνση. Συνδυάζεται με μπαταρία 58,4 kWh (55,4 kWh καθαρή) που λειτουργεί στα 400 V.
Τα νέα Peugeot E-308 προσφέρουν εκτεταμένη αυτονομία 450 km (συνδυασμένος κύκλος WLTP), τοποθετώντας τα έτσι στην κορυφή της κατηγορίας. Αυτή η επίδοση, που αντιπροσωπεύει πρόοδο 34 km σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα, έχει επιτευχθεί μέσω σχολαστικής εργασίας στην αποδοτικότητα. O τριφασικός on-board φορτιστής διατίθεται στάνταρ με ισχύ 11 kW, ενώ από δημόσιο σταθμό φόρτισης (DC) 100 kW, είναι δυνατή η φόρτιση από 20% σε 80% σε 32 λεπτά. Η υποδοχή φόρτισης είναι συμβατή με λειτουργία V2L.
Σχεδιασμένα στη Γαλλία και κατασκευασμένα στο εργοστάσιο του Mulhouse, τα νέα 308 εκφράζουν την γαλλική αριστεία. Όπως όλα τα ηλεκτρικά οχήματα της Peugeot - τόσο επιβατικά όσο και LCV - τα νέα Peugeot Ε-308 επωφελούνται από το πρόγραμμα Peugeot Electric Promise, που διασφαλίζει την αξιοπιστία και τη μακροχρόνια αντοχή των μπαταριών στα ηλεκτρικά μοντέλα: 8ετής εγγύηση / 160.000 km.
Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, τα νέα Peugeot 308 και 308 SW θα είναι διαθέσιμα στη χώρα μας στα τέλη του 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot: Στην Ελλάδα το τετρακίνητο E-3008 με τους 325 PS (τιμή-εξοπλισμός)
Ανακοινώθηκαν οι πρώτες τιμές του Peugeot E-5008 Dual Motor με τους 325 PS
Peugeot: Διατηρεί θερμικούς κινητήρες σε supermini και μικρομεσαία