BMW: Βγαίνει off-road και ετοιμάζει το αντίπαλο δέος της Mercedes G-Class


Η BMW Rugged, όπως είναι η εσωτερική του ονομασία του νέου SUV, θα μπει στα «χωράφια» των σκληροτράχηλων off-roaders, με στόχο να ανταγωνιστεί ευθέως τη Mercedes G-Class.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: UWE FISCHER/BMW
  • 13/8/2025

Η BMW θα επεκτείνει την γκάμα της, εισάγοντας ένα μοντέλο που θα ανταγωνίζεται ευθέως τη Mercedes G-Class

Σύμφωνα με το Automotive News, το λανσάρισμα του νέου μοντέλου με την κωδική ονομασία G74 θα αρχίσει στο δεύτερο εξάμηνο του 2029, με την παραγωγή να γίνεται στο εργοστάσιο της μάρκας στο Greer της Νότιας Καρολίνας.

Η BMW Rugged, όπως είναι η εσωτερική του ονομασία, αποτελεί προϊόν ενδελεχούς προεργασίας, Η αρχική ιδέα ήταν για ένα ηλεκτρικό μοντέλο βασισμένο στη Neue Klasse, με την εταιρεία να ετοιμάζει ένα μοντέλο σε κλίμακα, όμως γρήγορα άλλαξε γνώμη λόγω και της κατάστασης της αγοράς και των απαιτήσεών της.

Με καταβολές από την X5

Προχώρησε, έτσι, σε ένα project που βασίζεται στην αρχιτεκτονική CLAR, η οποία επιτρέπει τη χρήση τόσο υβριδικού, όσο και ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου, ενώ θα μοιράζεται τεχνολογίες με την X5 και την iX5. Στην PHEV έκδοση αναμένεται να αποδίδει 500-550 PS, ενώ στην ηλεκτρική θα φτάνει ως και τα 610 PS, με τις νέας γενιάς Gen6 μπαταρίες να προσφέρουν αυτονομία 700 km στον κύκλο WLTP.

Παράλληλα, η BMW πήρε την απόφαση να μην ανανεώσει την XM όταν αυτή πάψει απ' την παραγωγή τον Νοέμβριο του 2028, δίνοντας τέλος στο πιο γρήγορο δημιούργημά της.

Έτσι, η Rugged θα στέκεται πάνω από την X7 στην γκάμα της εταιρείας, με τους εσωτερικούς χώρους να είναι προτεραιότητα. Τρεις σειρές καθισμάτων, μεγάλη πανοραμική οροφή (που θα κάνει ντεμπούτο στην G65 X5) και εσωτερικό εμπνευσμένο από τις τεχνολογίες της Neue Klasse είναι ψηλά στη λίστα για τους ανθρώπους της βαυαρικής μάρκας.

Γιατί θέλει η BMW να μπει στην κατηγορία των off-roaders

Η επιλογή των Γερμανών να κατασκευάσουν ένα ευθέως ανταγωνιστικό προϊόν στην G-Class δεν έχει να κάνει με την απόκτηση μερίδιου της αγοράς, ούτε το άμεσο κέρδος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Επιλέγει να κάνει τη στρατηγική κίνηση να δημιουργήσει αυτό το αυτοκίνητο ώστε να κερδίσει την προσοχή των καταναλωτών, χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις στο τελικό αποτέλεσμα.

Η επιλογή της BMW σηματοδοτεί την πρόθεσή της να ανταγωνιστεί την G-Class σε αυθεντικότητα, όχι μόνο σε εμφάνιση, καθώς πιστεύει ότι ένας συνδυασμός ισχυρών υβριδικών και προηγμένων ηλεκτρικών επιλογών θα κερδίσει τους πελάτες που αναζητούν γνήσια πολυτελή ικανότητα off-roading, αξίες που μέχρι τώρα δε συνδέονταν με τους Βαυαρούς.

Πηγή: Automotive News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Έτσι θα μοιάζει η νέα BMW X5 M που «βάζει φωτιά» στην άσφαλτο (photos)

Η BMW των 500.000 ευρώ έγινε sold-out πριν προλάβει να μπει στις εκθέσεις

Η BMW διέλυσε για ακόμα μία φορά τα χρονόμετρα στο Nurburgring (video)