Μετρό Θεσσαλονίκης: Αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής


Επίσης εξετάζεται η κατάργηση της χρονικής διάρκειας των 70 λεπτών ώστε κάθε εισιτήριο να ισχύει μόνο για τη διαδρομή για την οποία έχει ακυρωθεί.

  • ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/8/2025

Πριν από λίγες ημέρες, σας είχαμε ενημερώσει για την πρόθεση της κυβέρνησης να λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγήςστο Μετρό Θεσσαλονίκης. Η αποκάλυψη έγινε από τα χείλη του υφυπουργού Μεταφορών κ. Νίκου Ταχιάου, ο οποίος δήλωσε ότι καθημερινά εξυπηρετούνται πάνω από 100.000 πολίτες στο μετρό της συμπρωτεύουσας. Ωστόσο, ένα σημαντικό ποσοστό δεν πληρώνει, καθώς χρησιμοποιεί εισιτήρια που αφήνουν άλλοι επιβάτες στις εισόδους των σταθμών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του emakedonia.gr, η σύσκεψη κατά την οποία οι αρμόδιοι φορείς εξέτασαν τρόπους περιορισμού έγινε με τη συμμετοχή του ο Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών κ. Κωνσταντίνου Κυρανάκη, του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κ. Στέλιου Σακαρέτσιου και στελεχών της «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.», του ΟΣΕΘ και της ΑΚΤΩΡ. Εκεί αποφασίστηκε να ληφθούν τα εξής μέτρα το επόμενο διάστημα για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής:

  • Κατάργηση – όχι απλώς μείωση – της χρονικής διάρκειας ισχύος του εισιτηρίου, η οποία σήμερα είναι 70 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι πλέον τα εισιτήρια θα ισχύουν μόνο για τη διαδρομή κατά την οποία ακυρώθηκαν.
  • Αύξηση της τιμής του εισιτηρίου κατά την πρώτη ακύρωση. Αν ένας επιβάτης ξεκινήσει, για παράδειγμα, από τη Νέα Ελβετία για να ταξιδέψει προς μια κατεύθυνση, η πρώτη ακύρωση του εισιτηρίου θα χρεώνεται με υψηλότερο αντίτιμο από τα 0,60 ευρώ που ισχύουν σήμερα (ενδεχομένως 0,80 ευρώ). Αντίθετα, κατά την επιστροφή, η χρέωση θα παραμένει στα 0,60 ευρώ. Με αυτόν τον τρόπο, ο επιβάτης θα έχει κίνητρο να διατηρήσει το αρχικό εισιτήριο και όχι να το αφήνει στις κυλιόμενες σκάλες για να το χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για την αύξηση της τιμής απαιτείται προηγούμενη συνεννόηση με το Υπουργείο Οικονομικών, καθώς θα πρέπει να εκδοθεί Κοινή Υπουργική Απόφαση λόγω της αλλαγής στην τιμολογιακή πολιτική. Το δημοσίευμα καταλήγει ότι η αλλαγή αυτή πιθανότατα θα ισχύσει μόνο στο μετρό και όχι στις γραμμές λεωφορείων.

Πηγή: emakedonia.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Θεσσαλονίκη: Μειώθηκε ο τζίρος των ταξί μετά τη λειτουργία του μετρό; Δείτε τι λένε οι οδηγοί (video)

Γιατί τα diesel δεν έχουν αντίπαλο στη ρυμούλκηση και στη μεταφορά φορτίων

Έχουμε νέο ρεκόρ ηλεκτρικού οχήματος - Κάλυψε 1.706 km με μία φόρτιση