Πριν από ένα μήνα, η Mercedes παρουσίασε το νέο concept car της AMG, που «γκρεμίζει» όσα ξέρουμε για τις μπερλίνες. Τετράθυρο, αμιγώς ηλεκτρικό, με ισχύ μεγαλύτερη των 1.360 PS και χαρακτηριστικά από τη Formula 1… αλλά και το μέλλον.
Ωστόσο, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί μονόδρομο και για το τμήμα επιδόσεων της γερμανικής φίρμας. Αυτό δείχνει η επίσημη παρουσίαση των πρώτων teaser φωτογραφιών, αλλά και ελάχιστων πληροφοριών, για το Concept AMG GT Track Sport: Την επόμενη μέρα της οικογένειας AMG GT μοντέλων, ένα πρωτότυπο σπορ αυτοκίνητο χωρίς συμβιβασμούς, «γεννημένο στο Affalterbach και έτοιμο να πετύχει χρόνους που θα θέτουν νέα ρεκόρ», όπως αναφέρει η Mercedes.
Στην «καρδιά» του βρίσκεται ένας V8 κινητήρας, για τον οποίο δεν υπάρχει καμία άλλη πληροφόρηση. Ωστόσο, το ευχάριστο για τους petrolheads είναι ότι εκτός από μια έκδοση πίστας - όπως καταδεικνύει η λέξη Track στο όνομα του concept - αναμένεται να υπάρξει και μια ανάλογη συμβατή για το δρόμο, προκειμένου το επερχόμενο αγωνιστικό GT3 επόμενης γενιάς της Mercedes-AMG να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς και να μπορέσει να αποτελέσει, για παράδειγμα, το αντίπαλο δέος της Porsche 911 GT3 RS.
Οι Γερμανοί επισημαίνουν ότι οι συγκεκριμένες φωτογραφίες του καμουφλαρισμένου πρωτότυπου δείχνουν ότι το project βαίνει προς ολοκλήρωση, πριν βγει στις πίστες δοκιμών για να αποδείξει την αξία του. Σίγουρα πάντως μπορεί κάποιος να δει την τεράστια πίσω πτέρυγα και το μεγάλο εμπρός splitter.
Και η ίδια η AMG τονίζει στην ανακοίνωση ότι αυτή η εξέλιξη «υπονοεί ότι η οικογένεια GT δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί» και προσθέτει ότι με αυτό το concept επιδεικνύει «τη μεγάλη της εμπειρία ως κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων και παρέχει μια προεπισκόπηση μιας πιθανής επέκτασης της σειράς GT με V8 κινητήρα».
Άλλωστε, φροντίζει να «ρίξει λάδι στη φωτιά», αναλύοντας ότι η δεύτερη γενιά της δίθυρης AMG GT παρουσιάστηκε το 2023 και από τότε η οικογένεια των σπορ μοντέλων αυξάνεται με σταθερούς ρυθμούς.
Και αυτό είναι όντως αλήθεια, καθώς μετά την παρουσίασή της, με τετρακίνητες εκδόσεις 55 και 63 «εφοδιασμένες» με V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 L, ακολούθησε η πισωκίνητη, 4κύλινδρη GT 43 και η κορυφαία plug-in hybrid GT63 S E Performance των 816 PS και 1.420 Nm. Για να μην αναφέρουμε την GT 63 Pro και τη συλλεκτική Motorsport Collector’s Edition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το SUV των 1.000 PS της Mercedes-AMG εντυπωσιάζει (photos)
Έτσι θα μοιάζει η νέα Mercedes-AMG S63 - Όλα όσα γνωρίζουμε (photos)
BMW: Αλλάζει τα πάντα στην Alpina ξεκινώντας από το σήμα - Δείτε το νέο σχέδιο (photo)