Η Ferrari τράβηξε το κάλυμμα από τη νεότερη προσθήκη στην γκάμα της, η οποία απαντά στο όνομα Amalfi. Πρόκειται για το μοντέλο που θα πάρει τη θέση της Roma στους καταλόγους της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και έρχεται να συνεχίσει την κληρονομιά του entry-level προϊόντος της Ferrari.
Οπτικά, η Ferrari Amalfi μοιράζεται το ίδιο DNA με το μοντέλο που αντικαθιστά. Από τις αναλογίες μέχρι τον σχεδιασμό, είναι αδιαμφισβήτητα η «αδερφή» της Roma. Έχει επίσης χρησιμοποιηθεί επίσης το ίδιο sharknose σχέδιο που βρίσκει κανείς και στις SF90 και 12Cilindri, φέρνοντας το μοντέλο πιο κοντά στην υπόλοιπη γκάμα. Μια μαύρη λωρίδα ενώνει τα εμπρός φώτα μεταξύ τους, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν τέσσερα διακριτά σώματα, δύο σε κάθε πλευρά. Και εκεί, ενώνονται με μια μαύρη μπάρα.
Οι σημαντικότερες τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο εσωτερικό, όπου η Ferrari έχει επαναφέρει τους φυσικούς διακόπτες στο τιμόνι. Αυτή η αλλαγή ήρθε μετά από αρκετά παράπονα πελατών της αυτοκινητοβιομηχανίας για τα πλήκτρα αφής και οι Ιταλοί φαίνεται να αφουγκράστηκαν το κοινό τους.
Κάτω από το κάλυμμα έχει διατηρηθεί ο ίδιος twin-turbo κινητήρας V8 χωρητικότητας 3,8 L, ο οποίος, όμως, αποδίδει πλέον 640 PS και 760 Nm ροπής, επιτρέποντας στην Amalfi να κάνει τα 0-100 km/h σε 3,3 sec και τα 0-200 km/h σε 9,0 sec. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 320 km/h και ο κινητήρας συνοδεύεται από ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη F1 DCT 8 σχέσεων.
Η αυξημένη ισχύς προέρχεται από τους ελαφρύτερους εκκεντροφόρους άξονες, ένα βελτιωμένο μπλοκ του κινητήρα, λάδι με χαμηλότερο ιξώδες και ορισμένες αλλαγές στον προγραμματισμό των turbo, όπως αναφέρει η Ferrari.
Πλέον, το μοντέλο φέρει ένα νέο σύστημα brake-by-wire, το οποίο έχει δανειστεί από την 296 και την 12Cilindri, ενώ υπάρχει μια ολοκαίνουργια, ενεργή πίσω αεροτομή που επεκτείνεται στις υψηλές ταχύτητες, βελτιώνοντας τη σταθερότητα του οχήματος. Στην υψηλότερη από τις τρεις, ρύθμιση, παράγονται έως και 110 kg κάθετης δύναμης στα 250 km/h, με λιγότερο από 4% αύξηση στην οπισθέλκουσα.
Οι Ιταλοί δεν έχουν ανακοινώσει την τιμή της νέας Ferrari Amalfi, όμως όλα δείχνουν ότι θα είναι υψηλότερη από εκείνη της Roma, αγγίζοντας μέχρι και τα 300.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στο «σφυρί» η κατακόκκινη Ferrari F355 GTS του Jeremy Clarkson (photos-video)
Ο Hamilton μπήκε στη Ferrari F80 και έπαθε σοκ - «Είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει» (video)
Το τερμάτισαν: Αυτή είναι η πιο ακραία Ferrari Purosangue δια χειρός Mansory (photos)