Η Hyundai προετοιμάζει τους petrolheads: «Το τμήμα N δεν είναι μόνο ηλεκτρικό»


Τι και αν ετοιμάζεται να παρουσιάσει το Ioniq 6 N; Η Hyundai ξεκαθαρίζει ότι ο βραχίονας επιδόσεων δεν περιορίζεται στην ηλεκτροκίνηση και προετοιμάζει το έδαφος για «καυτά» υβριδικά μοντέλα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ, HYUNDAI
  • 30/6/2025

Η ηλεκτροκίνηση κερδίζει συνεχώς έδαφος σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες - έστω και με διαφορετικό «ρυθμό» - και μάλιστα όχι μόνο σε «συμβατικά» μοντέλα αλλά και σε επιδόσεων.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με την Hyundai. Το αγωνιστικό της τμήμα N παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq 5 N το καλοκαίρι του 2023 (διαβάστε ΕΔΩ τη δοκιμή του Car and Driver) και ετοιμάζεται, σε λίγες μέρες, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood να παρουσιάσει και το επίσης ηλεκτρικό Ioniq 6 N, για το οποίο ήδη έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες teaser φωτογραφίες αλλά και πληροφορίες.

Με δεδομένο ότι τα θερμικά i20 N και i30 N έχουν σταματήσει να παράγονται, πολλοί εκτιμούν ότι το τμήμα N είναι πλέον ταυτόσημο με την ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει και επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά στην τελετή απονομής βραβείων του περιοδικού Autocar στο Λονδίνο.

«Το πρόβλημα που έχουμε είναι ότι υπάρχει η αντίληψη από τα μέσα ενημέρωσης και τους θαυμαστές μας ότι η Hyundai N επικεντρώνεται μόνο στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που δεν ισχύει», τόνισε στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής του N Brand Management Group, Joon Park.

Και πρόσθεσε: «Παρόλο που πρόκειται να παρουσιάσουμε το Ioniq 6 N στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, δεν περιοριζόμαστε στα ηλεκτρικά οχήματα». Μάλιστα, επεσήμανε ότι όλες οι τεχνολογίες βρίσκονται στα υπόψιν. «Φυσικά και προχωράμε με τα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και με όλες τις άλλες προτάσεις που θα μπορούσαμε να κάνουμε. Αυτό συμβαίνει επειδή για την N, η φαντασία και το θάρρος είναι οι λέξεις που πρέπει να θυμόμαστε».

Αν και απέφυγε να επιβεβαιώσει οποιαδήποτε λεπτομέρεια για επερχόμενα μοντέλα, εδώ και αρκετό καιρό οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα i20 N και i30 N είναι πιθανό να επιστρέψουν, υιοθετώντας υβριδική τεχνολογία, μέσω νέας πλατφόρμας και όχι νωρίτερα από το 2027.

Άλλωστε, η ίδια η εταιρεία έδειξε τις «προθέσεις» της πριν από λίγες εβδομάδες, παρουσιάζοντας δύο νέους turbo κινητήρες, που συνοδεύονται από υβριδική τεχνολογία, με ισχύ που ξεκινά από τους 100 PS και φτάνει μέχρι τους 334 PS.

Πηγή: Autocar

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το Hyundai Inster αποκτά αεροτομή «σιδερώστρα» και έρχεται με... άγριες διαθέσεις (photos-video)

Δοκιμάζουμε το Hyundai Santa Fe Plug-in 1.6T 253PS 4WD - Εντυπωσιακό, αποδοτικό και πολυτελές (video)

Άγιοι Ανάργυροι: Κυκλοφοριακό «έμφραγμα» στο κέντρο για 2 ημέρες λόγω εκδηλώσεων - Ποιες περιοχές επηρεάζονται