Η Peugeot προχώρησε στην ανανέωση του 2008 πριν από δύο χρόνια, δίνοντας στη 2η γενιά του δημοφιλούς SUV, η οποία παρουσιάστηκε το 2019, την απαραίτητη «ώθηση» για να συνεχίσει την πλήρως επιτυχημένη πορεία του στην αγορά.
Οι πωλήσεις του είναι εξαιρετικές, ενώ στη χώρα μας ήταν το best-seller μοντέλο το πρώτο τετράμηνο του 2025, όχι μόνο στην κατηγορία των B-SUV αλλά στο σύνολο των πωλήσεων επιβατικών στην Ελλάδα. Έτσι, η γαλλική φίρμα δεν βιάζεται να το ανανεώσει, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες για την 3η γενιά του έχουν ήδη κυκλοφορήσει.
Αυτή, σύμφωνα με γαλλικά μέσα, δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν από τα τέλη του 2027 και θα διατηρήσει και τον θερμικό της χαρακτήρα. Αυτή η απόφαση - το νέο Peugeot 2008 να μην είναι, δηλαδή, αμιγώς ηλεκτρικό - είναι γνωστή εδώ και αρκετούς μήνες, ωστόσο τότε υπήρχε η πληροφόρηση ότι οι θερμικές εκδόσεις θα είναι του τρέχοντος μοντέλου, που μπορεί να υποβληθεί σε «ελαφρύ φρεσκάρισμα».
Πλέον, με τα τελευταία δεδομένα, η Peugeot έχει αποφασίσει να αξιοποιηθεί πλήρως η πλατφόρμα STLA Small της Stellantis, η οποία θα μπορεί να υποστηρίξει και υβριδικά κινητήρια σύνολα, με αποτέλεσμα εκτός από τις αμιγώς θερμικές παραλλαγές, να υπάρχει και ήπια υβριδική, πιθανότατα με το κινητήριο σύνολο που έχει ως βάση τον βενζινοκινητήρα 1,2L και συνολική απόδοση 145 PS.
Όσο για τα αμιγώς ηλεκτρικά Peugeot 2008, αναμένεται να εκκινούν από 136 PS και μένει να αποδειχθεί αν ο κορυφαίος ηλεκτροκινητήρας του Ομίλου, με ισχύ 280 PS, θα τοποθετηθεί και στο SUV, σε μια GTi έκδοση ανάλογη με του E-208 GTi. Οι μπαταρίες θα έχουν ενεργειακή χωρητικότητα έως 82 kWh (όπως έχει ανακοινωθεί για την πλατφόρμα STLA Small) με μέγιστη αυτονομία στα όρια των 500 km ή και ελαφρώς παραπάνω.
Η σχεδίαση θα έχει αρκετές διαφορές από το τρέχον 2008 και θα επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από το Inception Concept, που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2023 στην έκθεση CES του Λας Βέγκας.
Η μάσκα αναμένεται να έχει πιο «απλοποιημένη» σχεδίαση, με φωτιζόμενο λογότυπο, λιτές γραμμές και LED φώτα ημέρας που θα «παραπέμπουν» στα τωρινά με τις «τρεις νυχιές», αλλά χωρίς να έχουν ανάλογα αιχμηρό σχήμα. Συνολικά, το αμάξωμα θα χαρακτηρίζεται από περισσότερες κοίλες και κυρτές επιφάνειες και λιγότερες «έντονες» γραμμές.
Στο εσωτερικό, το i-Cockpit θα διατηρήσει την παρουσία του, αλλά θα είναι αναβαθμισμένο, με το νέο, ορθογώνιο τιμόνι «Hypersquare» και σύστημα steer-by-wire, με λιγότερους διακόπτες και φουλ τεχνολογία, ενώ δεν αποκλείεται η κεντρική οθόνη αφής να έχει τη δυνατότητα περιστροφής.
Τέλος, όλα δείχνουν ότι το νέο Peugeot 2008, που θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2007, θα διατηρήσει την 5θέσια διαμόρφωσή του - έστω και αν αναμένεται να μεγαλώσει σε μήκος κατά 4-5 cm και να διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο - χωρίς να ακολουθήσει την 7θέσια διάταξη που συναντά κανείς σε άλλα B-SUV του Ομίλου Stellantis, όπως το νέο C3 Aircross.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot 5008 Hybrid 145 e-DCS6 - Δοκιμάζουμε το πολυτελές, υβριδικό και πρακτικό SUV
Επίσημο: Έρχεται έκδοση υψηλών επιδόσεων για το Peugeot E-3008