Στο πλαίσιο της παρουσίασης της ανανεωμένης iX στην Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το νέο tyre repair kit που ανέπτυξη η BMW και εφοδιάζει το συγκεκριμένο μοντέλο.
Η εποχή τού εφεδρικού τροχού (ρεζέρβα) δείχνει να έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Κύριοι λόγοι που οδήγησαν σε αυτό είναι η μείωση του κόστους κατασκευής, η εξοικονόμηση βάρους του αυτοκινήτου που μεταφράζεται σε λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και διευκολύνει τη συμμόρφωση με τις αυστηρές περιβαλλοντικές προδιαγραφές καθώς και οι περιορισμοί στον χώρο αποσκευών, ειδικά με τις τεράστιες διαστάσεις των σημερινών ζαντών που σε κάποια μοντέλα ξεπερνούν τις 20 ίντσες.
Σε αυτό το πλαίσιο, η BMW λανσάρει το Tire Repair Kit Plus, μια νέα λύση που αντικαθιστά τη ρεζέρβα και απλοποιεί την χρήση του κιτ επισκευής ελαστικών το οποίο συνοδεύει την πληθώρα των αυτοκινήτων πλέον.
Πώς λειτουργεί;
Το Tyre Repair Kit Plus αποτελείται από έναν δίσκο με ενσωματωμένο συμπιεστή και υγρό σφραγίσματος, ο οποίος προσκολλάται μαγνητικά στα μπουλόνια της ζάντας και παραμένει πάνω στον τροχό κατά την οδήγηση.
Η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη, αφού σε λίγα μόλις λεπτά, ο οδηγός συνδέει το σωληνάκι στη βαλβίδα του ελαστικού και ενεργοποιεί το σύστημα. Το υγρό σφραγίσματος διαχέεται στο εσωτερικό του ελαστικού ενώ ταυτόχρονα φουσκώνει το λάστιχο με αέρα.
Η BMW τονίζει πως το σύστημα λειτουργεί για τρυπήματα έως 6 mm, με μέγιστη ταχύτητα κίνησης η οποία δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 80 km/h και για απόσταση έως 200 km. Αυτό παρέχει άνεση και ασφάλεια, επαρκή ώστε να φτάσουμε σε κάποιο συνεργείο ή σημείο αντικατάστασης του ελαστικού.
Το νέο σύστημα θα συνοδεύει μια πληθώρα μοντέλων μερικά εκ των οποίων είναι τα BMW X1, X2, η Σειρά 2 Active Tourer, η νέα Σειρά 5 και το ανανεωμένο ηλεκτρικό BMW iX.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Ιδού η BMW M2 CS - 530 PS, πίσω κίνηση και μειωμένο βάρος (photos-video)
BMW M3: Με αναβαθμισμένο κινητήρα η νέα γενιά - Εκτοξεύεται στα... ουράνια η ισχύς
Μάχη κινητήρων: Γιατί ο BMW B58 είναι ο αληθινός διάδοχος του θρυλικού Toyota 2JZ (video)