Η επόμενη γενιά της BMW M3 πλησιάζει. Οι Γερμανοί έχουν επιβεβαιώσει ότι το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα κινητήρων, η οποία θα περιλαμβάνει αμιγώς ηλεκτρικές και θερμικές εκδόσεις. Για το EV υψηλών επιδόσεων, ήδη γνωρίζουμε ότι η BMW σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει αρχιτεκτονική 800 V και ένα κινητήριο σύστημα που θα αποδίδει περισσότερο από 700 PS. Μπορείτε να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες για την «καρδιά» της M3 EV πατώντας ΕΔΩ.
Τώρα, νέες πληροφορίες έρχονται στο φως από υψηλόβαθμα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας, αναφορικά με τη θερμική εκδοχή της M3. Σύμφωνα με τον επικεφαλής εξέλιξης της BMW Neue Klasse, Mike Reichelt, η νέα M3 δε θα είναι μόνο το «απόλυτο αυτοκίνητο M όσον αφορά στη δυναμική του», αλλά θα έρθει με έναν ολοκαίνουργιο, θερμικό κινητήρα που θα διαφοροποιείται εντελώς από εκείνον που φέρει το τρέχον μοντέλο.

«Θα προσφέρουμε την M3 με έναν νέο τύπο εξακύλινδρου κινητήρα, επειδή καταλαβαίνουμε ότι ίσως να είναι πολύ νωρίς για κάποιους σκληροπυρηνικούς φαν του τμήματος M να περάσουν στα ηλεκτρικά οχήματα. Όμως, είμαστε πεπεισμένοι ότι η νέα, αμιγώς ηλεκτρική M3 θα φτάσει νέα ύψη και θα προσελκύσει νέο κοινό, αφού θα συμπεριφέρεται εντελώς διαφορετικά», είπε ο Reichelt, μιλώντας στο βρετανικό Top Gear.
Η τρέχουσα BMW M3 εξοπλίζεται με τον twin turbo εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα S58 χωρητικότητας 3,0 L, ο οποίος αποδίδει 480 PS και 550 Nm ροπής, επιτρέποντας στο όχημα να ολοκληρώνει το sprint των 0-100 km/h σε 4,2 sec και να αγγίζει τα 290 km/h με το M Driver's Package. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας για το πανίσχυρο σπορ coupe, το οποίο οδηγήσαμε πρόσφατα στο Μόναχο της Γερμανίας, πατώντας ΕΔΩ.
Ελάχιστες είναι οι πληροφορίες που έχουμε στα χέρια μας σχετικά με τον κινητήρα της νέας M3, όμως τα λεγόμενα του Reichelt περί «νέου τύπου εξακύλινδρου κινητήρα», υποδεικνύουν ότι ενδεχομένως να πρόκειται για κάποια αναβαθμισμένη εκδοχή του S58 που θα συνοδεύεται από υβριδικό σύστημα. Αυτό το σενάριο θα έβλεπε την ισχύ του νέου μοντέλου να αγγίζει ακόμη και τα επίπεδα της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, τα οποία θα είναι άκρως «τρομακτικά».
Το σίγουρο είναι ότι το downsizing δεν αποτελεί μέρος των σχεδίων των Βαυαρών. Ο CEO της BMW M, Frank van Meel, είχε καθησυχάσει τους fans της αυτοκινητοβιομηχανίας, αποκλείοντας αυτό το ενδεχόμενο και επιβεβαιώνοντας ότι η M3 δεν πρόκειται να εξοπλιστεί με κάποιον τετρακύλινδρο κινητήρα. Ο Reichelt επισφράγισε το μέλλον του σπορ οχήματος, δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι η θερμική εκδοχή της επόμενης γενιάς του θα εξοπλιστεί με μια εξακύλινδρη κινητήρια μονάδα.
Όσο για το χρονικό πλαίσιο, η νέα Σειρά 3, στην οποία θα βασιστεί και η ισχυρότερη M3, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα πριν την εκπνοή του 2025. Αντίστοιχα, το ντεμπούτο της «ακραίας» εκδοχής της τοποθετείται μερικούς μήνες αργότερα, ενδεχομένως στις αρχές του 2026.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BMW: Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της M Division γίνεται ακόμα πιο ισχυρό (τιμές)
Επίσημο: Ιδού η BMW M2 CS - 530 PS, πίσω κίνηση και μειωμένο βάρος (photos-video)
Test Drive: BMW M5 PHEV 727PS - Οδηγούμε το hot sedan με τις εκρηκτικές επιδόσεις