Διαρροή: Πρώτη αποκάλυψη για το νέο Volvo XC70 - Έως 180 km ηλεκτρικής αυτονομίας (photos)


Το πρώτο μοντέλο της extended range γκάμας της Volvo ετοιμάζεται για πρεμιέρα. Αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες για το νέο XC70.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: MIIT
  • 27/5/2025

Λίγες εβδομάδες έχουν περάσει από τότε που η Volvo επιβεβαίωσε την επιστροφή του XC70, το οποίο θα επαναπροσδιοριστεί ολοκληρωτικά, καταφτάνοντας στην γκάμα της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας με PHEV τεχνολογία και αυξημένη αυτονομία. Τώρα, στο φως ήρθαν οι πρώτες εικόνες του νέου μοντέλου, οι οποίες εμφανίστηκαν στην πλατφόρμα του Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας (MIIT).

Για τον σχεδιασμό, η Volvo μοιάζει να έχει αντλήσει στοιχεία από το «μεγάλο αδερφάκι» του XC70XC90, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας πατώντας ΕΔΩ. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.815 mm, το πλάτος στα 1.890 mm και το ύψος στα 1.650 mm, με το μεταξόνιο να διαμορφώνεται στα 2.895 mm. Θα διατίθεται με πενταθέσια διάταξη όταν λανσαριστεί, όπως αναφέρεται στα επίσημα έγγραφα.

Η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με τροχούς 19 ιντσών και ελαστικά μεγέθους 234/50 ή 235/55, ενώ στα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού θα είναι διαθέσιμοι μεγαλύτεροι τροχοί 20 και 21 ιντσών με ελαστικά μεγέθους 255/45 και 255/40, αντίστοιχα.

Μαζί με τις φωτογραφίες, στη δημοσιότητα δόθηκαν και οι πρώτες λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και αυτό που θα κρύβεται στην «καρδιά» του νέου SUV. Το Volvo XC70 είναι το πρώτο μοντέλο του brand που βασίζεται στην πλατφόρμα SMA και εξοπλίζεται με ένα PHEV κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,5 L και έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες. Ο αριθμός τους δε διευκρινίζεται από τις κινεζικές αρχές.

Αυτό για το οποίο διαθέτουμε αρκετές λεπτομέρειες είναι η γκάμα των μπαταριών. Στη βασική έκδοση θα τοποθετηθεί μια μπαταρία τεχνολογίας LFP της CATL, ενεργειακής χωρητικότητας 21,22 kWh, η οποία προσφέρει έως και 100 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας σύμφωνα με το πρότυπο CLTL.

Διαθέσιμη θα είναι και μια μεγαλύτερη μπαταρία NMC, χωρητικότητας 39,63 kWh, που είναι ικανή για έως 180 km σύμφωνα με το πρότυπο CLTL.

Το νέο Volvo XC70 προορίζεται αρχικά για την αγορά της Κίνας, όμως δεν αποκλείεται να καταφτάσει και σε περαιτέρω αγορές σε δεύτερο χρόνο. Άλλωστε, ο νέος CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας, Hakan Samuelsson, έχει εκφραστεί υπέρ των PHEV μοντέλων με μεγάλη αυτονομία (extended range), λέγοντας μάλιστα ότι η εν λόγω τεχνολογία θα μπορούσε να ταιριάξει «γάντι» στις αγοραστικές συνήθειες των Ευρωπαίων πελατών, οι οποίοι δείχνουν να αγαπούν τα οχήματα που συνοδεύονται από κάποιο είδος υβριδικής τεχνολογίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Volvo EX60: Νέο teaser για το ηλεκτρικό SUV - Όσα γνωρίζουμε ως τώρα

Volvo ES90: Με 680 PS και 700 km αυτονομίας - Η τιμή του στην Ελλάδα (photos)

Volvo XC60: Ανανέωση ουσίας για το best-seller των Σουηδών (photos)