Σε μια εποχή που η ηλεκτροκίνηση υιοθετείται με διάφορους τρόπους η Mercedes δείχνει έναν διαφορετικό δρόμο με την επαναστατική τεχνολογία Diesel Plug-In Hybrid. Με μία τεχνολογική λύση που δεν τη βλέπουμε συχνά από τους κατασκευαστές και συνδυάζει το καλύτερο από δύο κόσμους: την αυτονομία και την αποδοτικότητα του diesel με τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής κίνησης.
Το ιδανικό υβριδικό για αυτούς που διανύουν μεγάλες αποστάσεις
Τα plug-in hybrid diesel μοντέλα της Mercedes εφοδιάζονται με τον υπερσύγχρονο OM 654 M, έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο turbo diesel κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 197 PS και 400 Nm ροπής. To σύστημα πλαισιώνει ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 130 PS, ο οποίος ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, με την εναλλαγή μεταξύ των δύο μορφών κίνησης να είναι ομαλή και σχεδόν ανεπαίσθητη.
Η συνολική απόδοση του συστήματος ανέρχεται σε 330 PS και 700 NM ροπής και διαμορφώνεται ανάλογα τα μοντέλα που τοποθετείται, ενώ σε όλα προσφέρεται η επιλογή μετάδοσης είτε με πίσω κίνηση είτε με τετρακίνηση 4MATIC. Παράλληλα τα επίπεδα εκπομπών CO2 είναι εξαιρετικά χαμηλά και κυμαίνονται από 11 έως 18 g/km, ανάλογα το μοντέλο. Η μπαταρία που εφοδιάζει το συγκεκριμένο σύστημα είναι τεχνολογίας ιόντων λιθίου και έχει χωρητικότητα 25,4 kWh, παρέχοντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μεταξύ 100-120 km, ανάλογα την έκδοση και τις οδηγικές συνθήκες.
Η πλήρη φόρτιση με κανονικό φορτιστή γίνεται σε περίπου 2 ώρες ενώ με χρήση ταχυφορτιστή μπορεί να ανακτήσει το 80% της συνολικής της χωρητικότητάς μέσα σε περίπου 20 m.
Με γεμάτο το ρεζερβουάρ και πλήρως φορτισμένη την μπαταρία, τα μοντέλα diesel PHEV της Mercedes μπορούν να ξεπεράσουν τα 1.000 km συνολικής αυτονομίας, κάτι που σήμερα καμία αμιγώς ηλεκτρική πρόταση δεν μπορεί να προσφέρει χωρίς συμβιβασμούς σε κόστος, χρόνο φόρτισης ή υποδομές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο CEO της Mercedes ενάντια στην κατάργηση των ΜΕΚ: «Θα πέσουμε πάνω σε τοίχο»
Και όμως, η Mercedes αγόρασε ολόκληρο δρόμο για να... κρύψει τα μυστικά της
Mercedes-Benz G-Class: Η παραγωγή του εμβληματικού SUV έφτασε τις 600.000 μονάδες