Το Audi Group παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα του για το πρώτο τρίμηνο του 2025, συμπεριλαμβανομένων όλων των εταιρειών που υπάγονται στον όμιλο, δηλαδή της Audi, της Bentley, της Lamborghini και της Ducati.
Η αναλυτική αναφορά δείχνει ότι τα συνολικά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν στα 630 εκατ. ευρώ, δηλαδή 14,3% λιγότερο σε σχέση με το ίδιο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Τα αποτελέσματα της Audi είναι εκείνα που προκαλούν τη μεγαλύτερη ανησυχία. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε συνολικά 383,401 πωλήσεις, δηλαδή μειωμένες κατά 3,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2024, ενώ τα έσοδα ανήλθαν σε 13,6 δις ευρώ, με τα 200 εκατ. ευρώ εξ αυτών να αποτελούν κέρδη.
Έτσι, τα καθαρά κέρδη της αυτοκινητοβιομηχανίας ανέρχονται σε μόλις 1,5%, που σημαίνει ότι η Audi κερδίζει 1,5 ευρώ για κάθε 100 ευρώ πωλήσεων. Κατά συνέπεια, οι Γερμανοί κερδίζουν μόλις 520 ευρώ κατά μέσο όρο για κάθε όχημα που καταλήγει στα χέρια των αγοραστών.
Σίγουρα, κανείς δε θα περίμενε η Audi να έχει τα αντίστοιχα καθαρά κέρδη της Lamborghini, η οποία βάζει στην «τσέπη» περισσότερο από 83.500 ευρώ για κάθε όχημα που πουλά, με τα κέρδη επί των πωλήσεων να ξεπερνούν το 27%, όμως οι αριθμοί είναι απογοητευτικοί.
Σύμφωνα με τον CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας, Gernot Dollner, αυτή είναι μια μεταβατική περίοδος. Ο Γερμανός ζήτησε από τους εργαζομένους να κάνουν υπομονή, λέγοντας ότι η εικόνα αυτή είναι αναστρέψιμη, όμως θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να βελτιωθεί.
«Η χρονιά θα συνεχίσει να είναι ιδιαίτερα απαιτητική για εμάς εξαιτίας των παγκοσμίων οικονομικών συνθηκών», είπε. Ο ίδιος τόνισε ότι καίριο ρόλο στην οικονομική ανασυγκρότηση της Audi θα παίξουν οι πωλήσεις των προσφάτως ανανεωμένων οχημάτων, όπως για παράδειγμα το ολοκαίνουργιο A6, το οποίο ξεκίνησε μόλις πριν μερικές ημέρες την εμπορική του πορεία στη χώρα μας και μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές και εκδόσεις πατώντας ΕΔΩ.
Στα πλαίσια αυτής της συνολικής οικονομικής αναδιάρθρωσης και προσπάθειας μείωσης των εξόδων, η Audi μοιάζει να έχει θέσει τη θρυλική Italdesign προς πώληση, όπως αποκαλύπτει σχετικό δημοσίευμα της Corriere della Sera. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ιταλικού μέσου, η αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει προσφορές για την πώληση του εμβληματικού οίκου που ίδρυσε ο Giorgetto Giugiaro, ως μέτρο εξοικονόμησης πόρων και εξασφάλισης ρευστού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS5: Το «κύκνειο άσμα» των θερμικών μοντέλων RS «βρυχάται» στο Nurburgring (video)
Test Drive: Audi A5 Sedan TDI quattro Stronic 204PS MHEV -Στυλ, επιδόσεις και οικονομία



_77761_460892_type13028.jpg)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ




_77761_475782_type13129.jpg)
