Για πολλούς, η Singer είναι μία αμερικανική εταιρεία που εστιάζει στη βελτίωση vintage μοντέλων της Porsche. Στην πραγματικότητα η Singer όχι μόνο τροποποιεί δημιουργίες των Γερμανών στις εγκαταστάσεις της, αλλά κατασκευάζει και τις «δικές» της Porsche.
Αν και τονίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, τα αυτοκίνητά της είναι πιστές ρέπλικες των αυθεντικών, με έμφαση στην απόδοση και την πίστη αποτύπωση τελευταίας λεπτομέρειας.
Αυτό έκανε και με την Carrera Coupe, την οποία επισήμως ονομάζει Porsche 911 Carrera Coupe Reimagined by Singer.
Όπως με κάθε δημιουργία της Singer, έτσι και με αυτήν, όλα ξεκινούν με το 'donor car', το αυτοκίνητο που παρέχει ο ενδιαφερόμενος, που σε αυτήν την περίπτωση είναι μία 911 από τη γενιά 964, που κυκλοφόρησε από το 1989 ως το 1994.
Το τελικό αποτέλεσμα αντλεί έμπνευση από την 911 Carrera Coupe με το αμάξωμα της έκδοσης G, και συγκεκριμένα από το 'Turbo Look' της περιόδου 1984-1989, με τον εσωτερικό κωδικό Μ491.
Στην «καρδιά» του ρετρό αυτού οχήματος βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός, flat-6 κινητήρας 4,0 L, που σύμφωνα με τη Singer βασίζεται στον αυθεντικό κινητήρα της 964. Αποδίδει 420 PS, και μεταφέρονται όλα στον πίσω άξονα χάρη σένα 6τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Cosworth.
Εκείνο που σίγουρα μπορεί να πει κανείς για το αυτοκίνητο είναι πως παρά τη ρετρό όψη του, έχει όλες τις ανέσεις ενός σύγχρονου οχήματος. Διαθέτει πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης (Road, Sport, Track, Off, και Weather), οι οποίες ρυθμίζουν το traction control και την ηλεκτρονική υποβοήθηση για την σταθερότητα στον δρόμο. Επιπλέον, η δημιουργία της Singer εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, οι οποίοι μπορούν να παραμετροποιηθούν από τον οδηγό εν κινήσει.
Παράλληλα, το σασί έχει ενισχυθεί χάρη στη συνεργασία της Singer με την Red Bull Advanced Technologies, που έχει βελτιώσει τη δύναμη και τη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου, με τη χρήση σύνθετων υλικών και χάλυβα.
Το δε αμάξωμα έχει κατασκευαστεί από ανθρακόνημα στις προδιαγραφές της Μ491, με τη Singer να δίνει την επιλογή στους αγοραστές να προσθέσουν αν θέλουν την περίφημη 'whale tail' στο πίσω μέρος.
Στο εσωτερικό, ο εκάστοτε αγοραστής μπορεί να προχωρήσει σε μια πληθώρα παραμετροποιήσεων ώστε να φέρει την καμπίνα στα μέτρα του, βάζοντας την προσωπική του πινελιά.
Φυσικά, η τιμή για κάθε τέτοια μετατροπή παραμένει μυστική, ενώ η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως θα κάνει μόλις 100.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η νέα Porsche 911 Turbo δοκιμάζεται στο Nurburgring και ετοιμάζεται για πρεμιέρα (photos)
Porsche: Έρχεται hypercar για τον δρόμο εμπνευσμένο από το Le Mans (photos-video)
Porsche 911 GT3: Το ταχύτερο μοντέλο με μηχανικό κιβώτιο στο Nurburgring (photos-video)