H Ferrari προσέθεσε ακόμα ένα μοντέλο στη σειρά Speciale, τροποποιώντας κατάλληλα αυτή τη φορά την 296. Το υβριδικό supercar δέχτηκε την πλήρη περιποίηση των ανθρώπων του Μαρανέλο και βγαίνει πια σε δύο εκδόσεις: τη Speciale και τη Speciale A. Η διαφορά έγκειται στο ότι η δεύτερη έρχεται και ως κάμπριο.
Πρώτο και κυριότερο, η ισχύς. Το PHEV σύνολο της 296 αποδίδει πια 880 PS από 830, με τον twin-turbo κινητήρα V6 χωρητικότητας 3,0 L να φτάνει τα 690 PS από μόνος του, όπως και στην αγωνιστική 296 Challenge. Αυτό επετεύχθη με τη χρήση κοινών χαρτογραφήσεων στο μοτέρ, τις νέες μπιέλες τιτανίου που έχουν προστεθεί, τα αναβαθμισμένα πιστόνια που φέρει και έναν πιο ελαφρύ στροφαλοφόρο.
Στο κομμάτι του ηλεκτροκινητήρα, τώρα, έχουν γίνει ουσιώδεις βελτιώσεις για να φτάνει τα 190 PS, ενώ το σύστημα μετάδοσης παραμένει ίδιο, με μόνη διαφορά ότι έχει βελτιστοποιηθεί για καλύτερη χρήση της επιπλέον ισχύος. Φυσικά είναι ακόμα πισωκίνητη με 8τάχυτο, DCT κιβώτιο.
Μάλιστα, και οι δύο εκδόσεις της Speciale είναι πιο ελαφριές από την «απλή» 296, κατά 50 kg για την κάμπριο και 60 kg για την berlinetta.
Επιπλέον, αμφότερες οι Speciale παράγουν 20% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με τις εκδόσεις GTB και GTS, με τις απαραίτητες αλλαγές στα αεροδυναμικά μέρη να κατευθύνουν πλέον τον αέρα περισσότερο και στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, μειώνοντας τις δονήσεις εντός της καμπίνας.
Κάτω από το αμάξωμα θα βρει κανείς αναβαθμισμένες αναρτήσεις που σύμφωνα με τη Ferrari προσφέρουν καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, με πιο σκληρά αμορτισέρ φτιαγμένα από τιτάνιο, και χαμηλότερο βάρος. Η Speciale «κάθεται» σε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2.
Φυσικά, όλες οι 296 Speciale έχουν ήδη πουληθεί, με την παράδοσή της στους νέους της κατόχους να ξεκινά στο πρώτο τρίμηνο του 2026, με τιμή περί τα 500.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αν δε σας έφτανε η Ferrari SF90 XX, η Novitec έχει τη λύση (photos)
Η Ferrari Purosangue της Mansory αγγίζει τα όρια της υπερβολής (photos)
Ασύλληπτο: Αυτό είναι το κέρδος της Ferrari από κάθε αυτοκίνητο που πουλάει!