Dacia Bigster: Τα σενάρια για νέα έκδοση με 200 PS


Ο CEO της ρουμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποκάλυψε ότι δεν αποκλείεται η γκάμα του νέου SUV να εμπλουτιστεί με μια ισχυρότερη έκδοση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: DACIA, CAD
  • 27/4/2025

Το ολοκαίνουργιο Dacia Bigster έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2024 ως το μεγαλύτερο προϊόν που έχει υπάρξει ποτέ στους καταλόγους των Ρουμάνων. Το Car and Driver ήδη κάθισε πίσω από το τιμόνι του επιβλητικού SUV και το οδήγησε για πρώτη φορά στη Γαλλία και μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας πατώντας ΕΔΩ.

Aυτή τη στιγμή, η ισχυρότερη έκδοση στην γκάμα του Bigster αποδίδει 155 PS. Ο κινητήρας της εν λόγω έκδοσης αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο μοτέρ, έναν ηλεκτροκινητήρα που συμβάλει στην κίνηση και έναν που λειτουργεί σαν γεννήτρια και μια μπαταρία ενεγεριακής χωρητικότητας 1,4 kWh. ψαδΤο Dacia Bigster Hybrid 155 μπορεί, έτσι, να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για το 80% των αστικών διαδρομών.

Με το κόστος στη Γερμανία να ξεκινά από τα 23.990 ευρώ για την έκδοση TCe 140 που διαθέτει τον νέας γενιάς 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 L, συνοδευόμενο από mild hybrid τεχνολογία, και τα 28.590 ευρώ για τον υβριδικό κινητήρα των 155 PS, ο CEO της Dacia, Denis Le Vot, κάνει λόγο για επέκταση της γκάμας πάνω από τα 155 PS και τον ερχομό μιας νέας, ισχυρότερης έκδοσης.

Σύμφωνα με όσα είπε ο ίδιος σε συνέντευξή του στο γερμανικό AMuS (Auto Motor und Sport), η εταιρεία πιστεύει ότι το Bigster μπορεί να τη βοηθήσει όχι μόνο να διατηρήσει το υπάρχον πελατολόγιό της, αλλά και να «κλέψει» πελάτες από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες χάρη στο χαμηλό κόστος του μοντέλου, σε συνδυασμό με την ευρεία γκάμα εξοπλιστικών επιλογών που προσφέρει.

Ειδικότερα, ο Γάλλος τόνισε ότι το Bigster έχει μεγάλες δυνατότητες στην κατηγορία αγοραστών που «δεν μπορούν πλέον να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο από το αγαπημένο τους brand. Και πολύ συχνά με εμάς μπορούν να επιλέξουν την έκδοση με τον πλουσιότερο εξοπλισμό».

Σχετικά με την ισχυρότερη έκδοση των 200 PS, ο Le Vot δεν απέκλεισε κανένα ενδεχόμενο: «Ποτέ μη λες ποτέ. Υπάρχει ακόμη χώρος. Έχουμε όλα αυτά που χρειαζόμαστε εντός του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένου ενός υβριδικού συστήματος με 200 PS, με το οποίο εξοπλίζονται μοντέλα όπως το Renault Austral και το Espace και θα μπορούσε εύκολα να προσαρμοστεί και για το Bigster».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δοκιμάζουμε το άνετο και πρακτικό Dacia Sandero Stepway TCe 90 CVT

H Renault δεν έχει πια Megane με θερμικό μοτέρ και η Dacia ετοιμάζεται να καλύψει το κενό

Dacia Duster Vs Toyota Land Cruiser: Ποιο επικράτησε στη σκληρή, οff-road δοκιμασία (video)