Η Toyota Motor Europe ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο του 2025 στην Ευρώπη, διάστημα στο οποίο τόσο η Toyota όσο και η Lexus σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις με τα εξηλεκτρισμένα τους μοντέλα.
Αμφότερα τα brands πούλησαν 321.067 οχήματα από τον Ιανουάριο έως και τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, επίδοση αυξημένη κατά 0,4% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2024. Και όλα αυτά, την ώρα που στην ίδια περίοδο, η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου υποχώρησε κατά 2%.
Τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις του Ομίλου Toyota στην Ευρώπη κατέλαβαν τα εξηλεκτρισμένα οχήματα, με ποσοστό 78% επί του συνόλου των δύο brands (248.842 αντίγραφα), αυξημένο κατά 7% σε σχέση με πέρυσι. Από αυτά, τα αμιγώς ηλεκτρικά ανήλθαν σε 15.325 (ετήσια αύξηση 30%), ενώ τα PHEV έφτασαν τις 25.890 πωλήσεις, με άνοδο 155% σε σχέση με το 2024.
Περνώντας σε κάθε μάρκα ξεχωριστά, η Toyota πούλησε 298.971 οχήματα στο διάστημα Ιανουάριος-Μάρτιος 2025, διατηρώντας τη 2η θέση στη λίστα των brands με τις περισσότερες πωλήσεις επιβατικών παρά τη μικρή υποχώρηση του 0,5% σε σχέση με πέρυσι. Τα εξηλεκτρισμένα της ανήλθαν σε 227.771 (+7% ετήσια μεταβολή), ενώ στην κορυφή των προτιμήσεων όσων επέλεξαν Toyota ήταν το Yaris Cross με 49.079.
Ακολούθησε το Yaris με 45.065, το C-HR με 41.830 και η γκάμα της Corolla με 41.175. Πιο πίσω βρέθηκαν το Aygo X (25.221) και το RAV4 (23.024). Όσο για τα επαγγελματικά της Toyota κατέγραψαν 37.100 πωλήσεις (μείωση 9,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024).
Από την άλλη πλευρά, η Lexus πούλησε 22.096 οχήματα στην Ευρώπη το διάστημα Ιανουάριος-Μάρτιος 2025, αριθμός αυξημένος κατά 15% σε σχέση με πέρυσι. Κορυφαίο σε πωλήσεις ήταν το NX με 7.883, ακολουθούμενο από τα LBX Hybrid με 7.345 και RX με 1.411. Από τα 22.096 μοντέλα που πουλήθηκαν, τα 21.071 ήταν εξηλεκτρισμένα (αύξηση 19% σε σχέση με πέρυσι), ενώ στη Δυτική Ευρώπη όλα τα Lexus που αποκτήθηκαν από τους αγοραστές ήταν υβριδικά ή ηλεκτρικά!
Αναλυτικά οι συνολικές πωλήσεις των 321.067 αντιγράφων των Toyota και Lexus στην Ευρώπη, το διάστημα Ιανουάριος-Μάρτιος 2025 κατανέμονται ως εξής:
TOYOTA | 298.971 |
Aygo X | 25.221 |
Yaris (μαζί με Yaris Hybrid) | 45.065 |
Yaris Hybrid | 44.665 |
Yaris Cross (μαζί με Hybrid) | 49.079 |
Yaris Cross Hybrid | 49.075 |
Corolla H/B & Touring Sports (μαζί με Hybrid) | 24.757 |
Corolla H/B & Touring Sports Hybrid | 24.753 |
Toyota C-HR (μαζί με Hybrid & Plug-In Hybrid) | 41.830 |
Toyota C-HR Hybrid | 30.292 |
Toyota C-HR Plug-In Hybrid | 11.538 |
Corolla SDN (μαζί με Hybrid) | 16.418 |
Corolla SDN Hybrid | 7.809 |
Corolla Cross Hybrid | 14.905 |
Prius Plug-in Hybrid | 1.149 |
Mirai FCEV | 181 |
Camry (μαζί με Hybrid) | 3.718 |
Camry Hybrid | 3.247 |
GR Supra | 58 |
GR86 | 7 |
GR Yaris | 780 |
RAV4 (μαζί με Hybrid & Plug-In Hybrid) | 23.024 |
RAV4 Hybrid | 17.268 |
RAV4 Plug-In Hybrid | 5.500 |
bZ4X BEV | 9.639 |
Highlander (μαζί με Hybrid) | 563 |
Highlander Hybrid | 477 |
Land Cruiser | 5.463 |
Hilux | 10.894 |
PROACE (μαζί με PROACE BEV) | 8.202 |
PROACE BEV (μαζί με PROACE VERSO BEV) | 1.468 |
PROACE CITY (μαζί με PROACE CITY BEV) | 14.933 |
PROACE CITY BEV (μαζί με PROACE CITY VERSO BEV | 2.371 |
PROACE MAX (μαζί με PROACE MAX BEV) | 3071 |
PROACE MAX BEV | 392 |
Άλλα μοντέλα | 14 |
LEXUS | 22.096 |
IS (μαζί με IS Hybrid) | 14 |
ES (μαζί με ES Hybrid) | 1.016 |
ES Hybrid | 997 |
LS (μαζί με LS Hybrid) | 12 |
LS Hybrid | 12 |
NX (μαζί με NX Hybrid) | 7.883 |
NX Hybrid | 3.978 |
NX PHEV | 3.845 |
UX (μαζί με UX Hybrid & Plug-In Hybrid) | 2.497 |
UX Hybrid | 1.965 |
UX BEV | 532 |
RX (μαζί με RX Hybrid & Plug-In Hybrid) | 1.411 |
RX Hybrid | 710 |
RX PHEV | 491 |
LBX Hybrid | 7.345 |
RZ BEV | 923 |
LM Hybrid | 273 |
RC (μαζί με RC Hybrid) | 1 |
LC (μαζί με LC Hybrid) | 3 |
LC Hybrid | - |
GX | 172 |
LX | 546 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ταξινομήσεις Μαρτίου: «Επέλαση» των υβριδικών - Η κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς
Dacia Sandero: Ξανά στην κορυφή της Ευρώπης - Ποιο μοντέλο το «κυνηγά» για την πρωτιά
Lexus ES: Και θερμικό και ηλεκτρικό - Για πρώτη φορά με «ποικιλία» κινητήρων και 343 PS (photos)