Hyundai: Οι νέοι υβριδικοί κινητήρες υπόσχονται επιδόσεις και οικονομία καυσίμου


Η Κορεάτικη εταιρεία δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της για δυναμική επιστροφή στον κόσμο των σπορ μοντέλων παρουσιάζοντας δύο νέους υβριδικούς κινητήρες που συνδυάζουν δύναμη, οικονομία και απόδοση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤΟ: HYUNDAI
  • 25/4/2025

Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Η τεχνολογία αυτή, όπως μας αποκάλυψε η ίδια η εταιρεία, θα αποτελέσει τη βάση για τη μεγάλη επιστροφή της σειράς N – εκεί όπου η καθαρή οδηγική απόλαυση γίνεται καθημερινή υπόθεση.

Πρόκειται για δύο εντελώς νέους turbo κινητήρες που συνοδεύονται από υβριδική τεχνολογία, με ισχύ που ξεκινά από τα 100 και φτάνει εως τα 334 PS. Το σύστημα μετάδοσης είναι εντελώς νέο και αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνεργάζονται με τον θερμικό κινητήρα για γρηγορότερες αλλαγές, μικρότερη κατανάλωση και εξαιρετική απόκριση στο γκάζι.

Το νέο Palisade, η ναυαρχίδα της Hyundai στην αγορά των ΗΠΑ, φορά ήδη τον ισχυρότερο από τους δύο κινητήρες. Με 334 PS και 460 Nm ροπής, καταναλώνει μόλις 7,1 L / 100 km, χάρη στον βελτιστοποιημένο κύκλο καύσης (over-expansion), τη νέα στρατηγική τριπλού ψεκασμού και το νεό κιβώτιο ταχυτήτων.

Hyundai 2.5 Hybrid AWD
Hyundai 2.5 Hybrid AWD

Όσον αφορά τα μικρότερα και πιο ευέλικτα μοντέλα, όπως το i20 ή i30 N, η Hyundai έχει σχέδιο. Ο 1.6 turbo hybrid μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 4% και ταυτόχρονα αυξάνει τη ροπή στα 380 Nm. Αυτά τα χαρακτηριστικά τον καθιστούν ιδανικό για την επόμενη γενιά compact σπορ μοντέλων. Ήδη οι φήμες μιλούν για επιστροφή των i20 N και i30 N, αυτή τη φορά με υβριδική υποστήριξη και περισσότερη τεχνολογία από ποτέ.

Hyundai 1.6 Hybrid RWD
Hyundai 1.6 Hybrid RWD

Με τις νέες λειτουργίες, η Hyundai θέλει να βελτιώσει την καθημερινή εμπειρία χρήσης. Το λεγόμενο 'Stay Mode' επιτρέπει στους επιβάτες να καθίσουν στο αυτοκίνητο και να χρησιμοποιούν τα συστήματα multimedia, και τον κλιματισμό για μία ώρα χωρίς να λειτουργεί ο κινητήρας. Η λειτουργία 'Reserve Mode φορτίζει τη μπαταρία στο 100% λίγο πριν φτάσει κανείς στον τελικό προορισμό, ώστε να είναι διαθέσιμη όλη η ενέργεια της μπαταρίας, ενώ χάρη στο V2L (Vehicle-to-Load) των 3,6 kW, είναι δυνατή η τροφοδότηση και λειτουργία κάθε εξωτερικής συσκευής.

Η Hyundai δηλώνει ξεκάθαρα: η σειρά N δεν φεύγει – απλά εξελίσσεται. Με τα νέα συστήματα, η N φιλοσοφία «fun to drive» προσαρμόζεται στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, διατηρώντας τη σπορ ψυχή αλλά με περισσότερη ευελιξία, κατανάλωση… πόλης και δυνατότητα τετρακίνησης (e-AWD) με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Οι τεχνολογίες e-Handling 2.0, e-Ride και e-EHA 2.0 υπόσχονται ακριβώς αυτό που χρειάζεται κάθε γνήσιο 'N' μοντέλο: σταθερότητα στις στροφές και έλεγχο στις απότομες κινήσεις, δίνοντας στον οδηγό απόλυτη σιγουριά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Hyundai: Πιστεύει στο υδρογόνο και φέρνει στην Ευρώπη τη 2η γενιά του Nexo (photos)

Έτσι θα μοιάζει το νέο crossover της Hyundai - Πότε κάνει πρεμιέρα (photos)

Γιατί το Hyundai Kona άλλαξε ονομασία στην Πορτογαλία - Η απίστευτη ιστορία