Αν και δεν πρόκειται, ακόμα, για την πολυαναμενόμενη έκδοση GRMN, οι αλλαγές είναι εμφανώς εμπνευσμένες από αυτήν, δίνοντας στο μοντέλο ακόμα πιο επιθετική παρουσία και βελτιωμένη συμπεριφορά στην πίστα.
Η εξωτερική εμφάνιση έχει ανασχεδιαστεί με στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, καθώς και για να αποπνέει έναν πιο αγωνιστικό χαρακτήρα. Η πιο εντυπωσιακή προσθήκη είναι η μεγάλη πίσω αεροτομή, η οποία παράγει επιπλέον κάθετη δύναμη που ενισχύει τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, ειδικά σε πίστες ή γρήγορους δρόμους.
Στο εμπρός μέρος, το καπό φιλοξενεί νέες εισαγωγές αέρα που βοηθούν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα και ταυτόχρονα μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση ενώ τα φτερά έχουν επανασχεδιαστεί και πλέον διαθέτουν κάθετες σχισμές που θυμίζουν “βράγχια” (τύπου GT3), οι οποίες αποφορτίζουν την πίεση από τους θόλους των τροχών και βελτιώνουν τη ροή του αέρα γύρω από το αμάξωμα.
Επιπλέον, στην πλαϊνή όψη παρατηρούνται ανασχεδιασμένες γρίλιες πίσω από τους εμπρός τροχούς, οι οποίες λειτουργούν τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά, συμβάλλοντας στη μείωση της θερμοκρασίας των φρένων και στην αεροδυναμική.
Το σύνολο αυτών των επεμβάσεων δεν περιορίζεται μόνο στην ενίσχυση της εμφάνισης, αλλά έχει πραγματικό αντίκτυπο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες, κάνοντάς το πιο σταθερό, προβλέψιμο και αποτελεσματικό στην οδήγηση υπό πίεση.
Μηχανικές βελτιώσεις
Παρόλο που η ισχύς του γνωστού τρικύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 1.6 λίτρων φαίνεται να παραμένει στα 300 PS, η Toyota επιβεβαίωσε επιπλέον αύξηση της ροπής, πέραν από τα ήδη βελτιωμένα 400 Nm που απέκτησε το μοντέλο με το facelift του 2025.
Σύμφωνα με την Toyota, η νέα έκδοση φέρει μοναδικό στήσιμο πλαισίου και αναβαθμισμένη ανάρτηση, με σκοπό να προσφέρει ακόμα πιο «δεμένη» και ακριβή οδική συμπεριφορά. Τα περιορισμένης ολίσθησης διαφορικά εμπρός και πίσω συνεχίζουν να προσφέρονται στάνταρ, όπως και η επιλογή μεταξύ 6τάχυτου χειροκίνητου ή 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.
GRMN ή απλά άνα πιο άγριο GR;
Αν και το πρωτότυπο που φωτογραφήθηκε δοκιμάζεται υπό καμουφλάζ εδώ και μήνες, δίνοντας τροφή στις φήμες για πιθανή έκδοση GRMN, προς το παρόν η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει αν οι αναβαθμίσεις θα εφαρμοστούν σε ολόκληρη τη γκάμα ή θα περιοριστούν σε μια κορυφαία έκδοση.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι μηχανικοί της Gazoo Racing συνεχίζουν τις δοκιμές και τις ρυθμίσεις, με τον Akio Toyoda, CEO της Toyota και φανατικό λάτρη των επιδόσεων, να αναλαμβάνει τον τελικό λόγο στις δοκιμές εξέλιξης.
Η επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου GR Corolla αναμένεται μέσα στο φθινόπωρο του 2025. Ωστόσο, η Toyota φροντίζει να διατηρεί το ενδιαφέρον ψηλά μέχρι να φτάσει αυτή η ώρα αφου, λίγες ημέρες πριν το Formula Drift στο Long Beach, η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το νέο GR Corolla που βρίσκεται σε εξέλιξη, υπονοώντας ότι έρχεται κάτι ιδιαίτερο για τους λάτρεις της πλαγιολίσθησης και των επιδόσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota GR Corolla: Όσα γνωρίζουμε για τη νέα γενιά του ιαπωνικού hot hatch
Toyota GR Corolla TC: Γεννήθηκε για να κυριαρχήσει στις πίστες
Διάσημος ηθοποιός αφήνει την υποκριτική και μπαίνει στους αγώνες με ένα Toyota GR 86 (video)