Η έκτη γενιά του μεγαλύτερου SUV της Renault έκανε πρεμιέρα τον Μάρτιο του 2023, περνώντας στη νέα του εποχή και υιοθετώντας προηγμένη τεχνολογία, άπλετους χώρους και μοντέρνα σχεδίαση. Τώρα, σχεδόν δύο χρόνια αργότερα, οι Γάλλοι ανανεώνουν το δημοφιλές μοντέλο, αναβαθμίζοντας συνολικά τον σχεδιασμό και την εμφάνισή του.
Κάτω από το καπό κρύβεται η ίδια, full hybrid E-Tech μονάδα του μοντέλου που παρουσιάστηκε πριν δύο χρόνια. Περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 L που αποδίδει 131 PS και 205 Nm, ο οποίος συνοδεύεται από δύο ηλεκτροκινητήρες.
Ο βασικός αποδίδει 68 PS και 205 Nm και τροφοδοτείται από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 2 kWh, ενώ ο δεύτερος λειτουργεί ως γεννήτρια για να θέτει σε λειτουργία τον βενζινοκινητήρα και έχει ισχύ 34 PS και ροπή 50 Nm. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 199 PS (ονομαστικά 200).
Οι μεγαλύτερες και σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στον σχεδιασμό. Υπάρχουν ολοκαίνουργια, λεπτά φωτιστικά σώματα LED στο εμπρός μέρος, ενώ έχει τοποθετηθεί επίσης μια νέα γρίλια, το φινίρισμα της οποίας διαφοροποιειται ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Στο βασικό επίπεδο, Techno, το Espace εξοπλίζεται με τροχούς διαμέτρου 19 ιντσών, ενώ στα δύο κορυφαία, Iconic και Esprit Alpine, δέχεται μεγαλύτερες ζάντες 20 ιντσών.
Στο πίσω μέρος, τα φώτα LED είναι επίσης εντελώς καινούργια, διατηρώντας όμως το σχήμα μπούμερανγκ του προηγούμενου μοντέλου.
Περνώντας στο εσωτερικό, η Renault έχει περάσει σε ορισμένες βελτιώσει. Υπάρχει μια ενιαία οθόνη 24 ιντσών που συνδυάζεται προεραιτικά με ένα head-up display 9,3 ιντσών, ενώ προσφέρεται επίσης το σύστημα multimedia OpenR Link και ασύρματη σύνδεση μέσω Apple CarPlay και Android Auto.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Renault 4 E-Tech αποχωρίζεται την οροφή του – Η τιμή του στην Ισπανία
Supercar «τσέπης» από τη Renault: Ο διάδοχος του R5 Turbo έρχεται με 4.800 Nm ροπής! (photos)
H Renault δεν έχει πια Megane με θερμικό μοτέρ και η Dacia ετοιμάζεται να καλύψει το κενό