Επίσημο: Η Seat συνεχίζει «θερμικά» μέχρι το 2030 - Μετά βλέπουμε...


Ο Wayne Griffiths επιβεβαίωσε ότι τα Seat Arona, Leon και Ibiza θα διατηρήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το τέλος της δεκαετίας και τότε θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να προσθέσουν ένα EV στη γκάμα τους.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: SEAT
  • 13/3/2025

Ο Όμιλος Seat ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2024, αποκαλύπτοντας ότι παρέδωσε 558.100 οχήματα, συμπεριλαμβάνοντας τόσο εκείνα της Seat, όσο και εκείνα της Cupra, η οποία κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 7,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η οποία έλαβε χώρα στις κεντρικές εγκαταστάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Martorell της Ισπανίας, η Seat μάς έδωσε μια ιδέα για το πώς θα διαμορφωθεί η γκάμα της τα επόμενα χρόνια.

Ο CEO του Ομίλου και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, Wayne Griffiths, διαβεβαίωσε τους fans της εταιρείας για ακόμη μια φορά σχετικά με το μέλλον των Ibiza και Arona, λέγοντας ότι θα συνεχίσουν να αποτελούν μέρος της γκάμας της Seat τουλάχιστον μέχρι το 2030. Θυμίζουμε ότι ο Βρετανός είχε ήδη επιβεβαιώσει ότι τα ανανεωμένα Ibiza και Arona θα παρουσιαστούν εντός του 2025, υιοθετώντας μάλιστα υβριδική τεχνολογία.

Εκτός αυτού, ο ίδιος έκανε γνωστό ότι και το Seat Leon θα προχωρήσει ως θερμικό τουλάχιστον μέχρι το 2030, χρονιά που όλα δείχνουν ότι θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό σημείο καμπής για την αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο Griffiths εξήγησε ότι εκείνη θα είναι η χρονιά που η Seat θα εξετάσει το ενδεχόμενο εισαγωγής ενός αμιγώς ηλεκτρικού προϊόντος στους καταλόγους της, επαναπροσδιορίζοντας την γκάμα της συνολικά. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε ότι τα σχέδια για ένα τέτοιο μοντέλο βρίσκονται σε πολύ πρώιμα στάδια και δεν υπάρχει προς το παρόν κάτι χειροπιαστό, όμως η εταιρεία κοιτάζει τις διαθέσιμες επιλογές.

Τόνισε επίσης ότι οποιαδήποτε κίνηση προς την κατηγορία των οικονομικών ηλεκτρικών οχημάτων με κόστος κάτω των 20.000 ευρώ είναι εκτός σχεδίων αυτή τη στιγμή, τόσο για τη Seat, όσο και για την Cupra. Ο λόγος είναι απλός: Ο κύριος στόχος των μοντέλων των Ισπανών είναι η αποδοτικότητα και η εξασφάλιση του κέρδους. Σύμφωνα με τον Griffiths, η αγορά δε βρίσκεται ακόμη στο σημείο να μπορεί να υποστηρίξει ένα τέτοιο πλάνο, λέγοντας μάλιστα ότι πρέπει να υπάρξει «ριζική αλλαγή στον τρόπο σκέψης και δράσης» της παγκόσμιας αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό όχημα πόλης, Cupra Raval, το οποίο θα τοποθετηθεί στο πλευρό των Volkswagen ID.2 και Skoda Epiq, και θα κοστίζει περίπου 25.000 ευρώ, αναμένεται να παρουσιαστεί εντός των επόμενων μηνών, όπως επιβεβαίωσε εκ νέου ο Βρετανός CEO. Οι συνεργάτες μας έχουν εντοπίσει αρκετές φορές το νέο μοντέλο των Ισπανών να κάνει «εξορμήσεις» σε δημόσιους δρόμους και είναι προφανές ότι πλέον βρίσκεται στην τελική ευθεία των δοκιμών εξέλιξής του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Seat «αγριεύει» το Ibiza με την έκδοση FR Black Edition (photos)

Γιατί η Seat δεν έχει κανένα ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της

SEAT Leon: Αναβαθμισμένο, με νέους κινητήρες και μεγαλύτερη οθόνη (photos)