Η Audi παρουσίασε πλέον επίσημα το ολοκαίνουριο A6 Avant, ξεκινώντας το «επόμενο κεφάλαιο των μοντέλων Avant» και στοχεύοντας στον εκμοντερνισμό και ανανέωση της γκάμας της, η οποία ξεκίνησε το 2024.
Το νέο προϊόν των Γερμανών θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις. Η βασική έκδοση που τοποθετείται στη βάση της γκάμας του μοντέλου φέρει τον turbo τετρακύλινδρο TFSI κινητήρα χωρητικότητας 2,0 L, ο οποίος αποδίδει 204 PS και 340 Nm ροπής, επιτρέποντας σε αυτό να κάνει τα 0-100 km/h σε 8,3 sec και να αγγίζει τα 240 km/h.
Διαθέσιμος είναι επίσης ο turbo τετρακύλινδρος TDI κινητήρας των 2,0 L, ο οποίος προσφέρεται τόσο με εμπρός κίνηση, όσο και με τετρακίνηση, και συνοδεύεται από τεχνολογία MHEV. Η ισχύς διατηρείται στα 204 PS, ομοίως με τον TFSI, όμως εδώ η ροπή αυξάνεται στα 400 Nm, με το A6 Avant να ολοκληρώνει τα 0-100 km/h σε 7,9 sec στην προσθιοκίνητη εκδοχή και σε 7,0 sec στην τετρακίνητη, αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 241 km/h για το προσθιοκίνητο και στα 238 km/h για το τετρακίνητο μοντέλο, αντίστοιχα.
Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο turbo κινητήρας V6 TFSI χωρητικότητας 3,0 L που επίσης συνδυάζεται με τεχνολογία MHEV και αποδίδει 367 PS και 550 Nm ροπής. Εδώ, η τετρακίνηση έρχεται ως στάνταρ και τα 0-100 km/h γίνονται σε 4,7 sec. Η τελική ταχύτητα είναι η υψηλότερη από τις τρεις εκδόσεις, στα 250 km/h.
Η Audi σημειώνει ότι οι δύο MHEV εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με μια μπαταρία ιόντων λιθίου (LFP) ενεργειακής χωρητικότητας 1,7 kWh, έναν εναλλάκτη και μια νέα γεννήτρια. Το σύστημα ήπιου υβριδισμού επιτρέπει στο A6 Avant να βασίζεται αποκλειστικά στη γεννήτρια όταν κινείται με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη ή όταν βρίσκεται στο μποτιλιάρισμα, καθιστώντας το νέο μοντέλο εξαιρετικά αποδοτικό και διατηρώντας την κατανάλωση σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Σχεδιαστικά, οι Γερμανοί έχουν τοποθετήσει τη χαρακτηριστική Singleframe γρίλια στο εμπρός μέρος, η οποία βρίσκεται χαμηλότερα, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα είναι κομψά και προσφέρουν έναν αγριεμένο, σπορ χαρακτήρα στο νέο δημιούργημα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στο πίσω μέρος, τα φώτα ακολουθούν παρόμοια σχεδιαστική προσέγγιση και ενώνονται με μια οριζόντια μπάρα φωτός που «τρέχει» σε όλο το πλάτος του οχήματος, όπως είθισται. Υπάρχει επίσης ένας μεγάλος, σπορ διαχύτης, στον οποίο έχουν ενσωματωθεί οι ορθογώνιες απολήξεις των εξατμίσεων.
Περνώντας στο εσωτερικό, το νέο Audi A6 Avant έχει λάβει την πανοραμική οθόνη MMI της εταιρείας, η οποία συνίσταται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και την κεντρική οθόνη αφής 14,5 ιντσών που προορίζεται για τον χειρισμό του συστήματος infotainment. Προαιρετικά προσφέρεται και μια τρίτη οθόνη 10,9 ιντσών, η οποία τοποθετείται στην πλευρά του συνοδηγού.
Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, το νέο Audi A6 Avant θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο του 2025, με την τιμή του στη Γερμανία να ξεκινά από τα 58.000 ευρώ για τη βασική έκδοση με τον TFSI κινητήρα των 204 PS και τα 61.700 ευρώ για τον TDI κινητήρα των 204 PS, αντίστοιχα. Άγνωστη παραμένει η τιμή της κορυφαίας έκδοσης με τον V6 κινητήρα, όμως η αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε ότι οι παραδώσεις που αφορούν τις δύο πρώτες θα ξεκινήησουν τον ερχόμενο Μάιο.
Κατά τη διάρκεια της online παρουσίασης, η Audi έκανε tease και την sedan εκδοχή του μοντέλου, χωρίς να διευκρινίζει πότε ακριβώς θα κάνει πρεμιέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi SQ9: Το μεγαλύτερο SUV των Γερμανών έρχεται να τα βάλει με την BMW X7 (photos)
Audi: Πώς λειτουργεί η νέας γενιάς υβριδική τεχνολογία MHEV plus
Audi Q4 e-tron: Νέα βασική έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία και 204 PS (τιμές)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ



_77761_475782_type13129.jpg)
