Audi: Αναγνωρίζει λάθη στην ποιότητα των υλικών της και ετοιμάζεται να «απαντήσει»


Από τα μέσα της δεκαετίας του '90, η Audi είχε εδραιώσει τη φήμη της ως ένας κατασκευαστής με απαράμιλλη ποιότητα κατασκευής και υλικών, ωστόσο τα τελευταία χρόνια, αυτή η εικόνα κλονίστηκε.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 25/2/2025

Η Audi δείχνει να έχει πάρει το πόδι από το «φρένο» που προκάλεσε σημαντικές καθυστερήσεις στην παρουσίαση νέων μοντέλων τα τελευταία χρόνια, και πλέον η μάρκα εμφανίζεται έτοιμη να καλύψει το χαμένο έδαφος. Το 2025, έξι νέα μοντέλα έκαναν την εμφάνισή τους: το A6 E-Tron, το Q6 E-Tron, το A5 Sedan - Avant, το Q5 και το Q5 Sportback. Παρά την ανανέωση της γκάμας όμως, ένα νέο πρόβλημα έχει ανακύψει όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα.

Η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των νέων μοντέλων, όπως τα A6 E-Tron και Q5, είναι σε κάποιες περιπτώσεις κάτω των προσδοκιών. Αν και η αρχική αίσθηση παραμένει ικανοποιητική, το πρόβλημα εντοπίζεται στα σημεία που δεν είναι άμεσα ορατά. Σκληρά πλαστικά στις πόρτες και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, καθώς και πλαστικά μέρη βαμμένα, αποτελούν χαρακτηριστικά που δεν θα περίμενε κανείς να συναντήσει σε ένα σύγχρονο Audi.

Η ίδια η εταιρεία, προς τιμή της, φαίνεται να αναγνωρίζει το πρόβλημα και να σχεδιάζει ήδη διορθωτικές κινήσεις. Σε πρόσφατη δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Q5, ο Oscar da Silva Martins, επικεφαλής επικοινωνίας προϊόντων και τεχνολογίας της Audi, δήλωσε ανοιχτά: "Στο παρελθόν ήμασταν σαφώς καλύτεροι σε θέματα ποιότητας, αλλά θα επιστρέψουμε εκεί ξανά." Παραδέχθηκε επίσης ότι η Audi ίσως υποτίμησε τις υψηλές απαιτήσεις των πελατών και των μέσων ενημέρωσης όσον αφορά την ποιότητα.

Άλλοι εκπρόσωποι της Audi διαβεβαίωσαν πως οι μελλοντικές αναβαθμίσεις των μοντέλων θα διορθώσουν τα ποιοτικά ελλείμματα, ενώ είναι πιθανό αυτές οι αλλαγές να υιοθετηθούν άμεσα και στα επερχόμενα νέα μοντέλα. Ωστόσο, η Audi δεν είναι η μόνη που αντιμετωπίζει τέτοιες προκλήσεις. Και η Mercedes έχει υποπέσει στην παγίδα της μείωσης της ποιότητας των υλικών της τα τελευταία χρόνια, χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινώσει προθέσεις βελτίωσης. Από την άλλη, η BMW, που είχε φτάσει σε σημείο ποιοτικής κρίσης στις αρχές της δεκαετίας του 2010 με τη Σειρά 3 (F30), έχει βελτιωθεί αισθητά έκτοτε.

Από κύκλους ανάπτυξης της αυτοκινητοβιομηχανίας, ακούμε συνεχώς ότι οι αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, ασφάλειας και κυβερνοασφάλειας αυξάνουν το κόστος εξέλιξης, αναγκάζοντας τις εταιρείες να προβαίνουν σε περικοπές σε άλλους τομείς. Παρ’ όλα αυτά, οι γερμανικές premium μάρκες δεν θα πρέπει να κάνουν συμβιβασμούς σε έναν από τους βασικούς τομείς που τις ανέδειξαν: την αξεπέραστη ποιότητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτά είναι τα 10 ακριβότερα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν ποτέ

Audi: Πώς λειτουργεί η νέας γενιάς υβριδική τεχνολογία MHEV plus

Audi Q4 e-tron: Νέα βασική έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία και 204 PS (τιμές)