«Μεταγραφή αεροδρομίου» για την VW - Aπέκτησε πρώην στέλεχος της Mercedes


Πρώτα ήταν ο Martin Sander από την Ford. Τώρα είναι πρώην στέλεχος - για 14 χρόνια - σε Mercedes και Smart. Η Volkswagen ανακατεύει την τράπουλα για ένα καλύτερο μέλλον.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: VOLKSWAGEN AG
  • 16/2/2025

Οι «μεταγραφές αεροδρομίου» δεν είναι μόνο για το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ. Είναι και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Και τους τελευταίους μήνες, έχουμε… γεμίσει από δαύτες.

Η Hyundai Europe προσέλαβε ως νέο CEO τον πρώην Αντιπρόεδρο Πωλήσεων και Marketing της Dacia, Xavier Martinet, η οποία στη θέση του «τοποθέτησε» τον Frank Marotte, έμπειρο στέλεχος της Toyota. Και η λίστα είναι μεγάλη, περιλαμβάνοντας ακόμα μια ηχηρή μεταγραφή πριν από μερικούς μήνες: Αυτή της μετακίνησης του Martin Sander από την Ford στην Volkswagen.

Η γερμανική φίρμα «ξαναχτυπά». Αυτή τη φορά εντάσσοντας στο δυναμικό της, από την 1η Απριλίου 2025, ένα πολύπειρο στέλεχος της Mercedes. Πρόκειται για την Christine Wolburg, η οποία για 14 χρόνια ανήκε στη Mercedes-Benz, έχοντας σημαντικές θέσεις τόσο στην ίδια τη Mercedes όσο και στην Smart, τις οποίες θα παρουσιάσουμε στη συνέχεια. Και αν αυτό δε σας «εντυπωσιάζει», σίγουρα αποκλείεται να νιώσετε το ίδιο «αδιάφορα» μαθαίνοντας ότι για χάρη της, η Volkswagen δημιούργησε μια ολοκαίνουρια θέση στην εταιρική της δομή… και όχι κάποια τυχαία, αλλά αυτή της Chief Brand Officer της μάρκας!

Και μάλιστα, δίνει στην Wolburg «τα κλειδιά» και του τμήματος μάρκετινγκ της VW, αντικαθιστώντας την Susanne Franz, η οποία είχε τοποθετηθεί ως επικεφαλής του πριν από 12 μήνες, στις 23 Φεβρουαρίου 2024!

Ο Thomas Schafer «έπλεξε το εγκώμιο» της Christine Wolburg
Ο Thomas Schafer «έπλεξε το εγκώμιο» της Christine Wolburg

Ποιος θα είναι ο ρόλος της; Ας αφήσουμε καλύτερα τον Thomas Schafer να μιλήσει. Άλλωστε, στον CEO της Volkswagen θα «δίνει λόγο» και όχι στον Martin Sander και ας έχει ο τελευταίος το ρόλο του μέλους του Δ.Σ. με αρμοδιότητα στα τμήματα Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και After Sales!

«Επιδιώκουμε έναν ξεκάθαρο στόχο για τη μάρκα Volkswagen - να γίνουμε ο κορυφαίος κατασκευαστής οχημάτων στον κόσμο από άποψη τεχνολογίας έως το 2030. Τώρα, στη μέση της φάσης ολοκλήρωσης, αποκτούμε έναν αναγνωρισμένο ειδικό με ισχυρή τεχνογνωσία στις στρατηγικές εμπειρίας επωνυμίας και στην εμπειρία πελατών. Η Christine Wolburg και η ομάδα της θα αναπτύξουν μια συνεπή, κατάλληλη εμπειρία επωνυμίας σε όλα τα σημεία επαφής, από τη λειτουργία εντός του οχήματος και τις πωλήσεις των αντιπροσωπειών έως τη διαφημιστική καμπάνια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Susanne Franz για τη σκληρή δουλειά της και να της ευχηθώ κάθε επιτυχία στο νέο της ρόλο (σ.σ. ο οποίος δεν ανακοινώθηκε)», τόνισε ο Schafer.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, η Wolburg παίρνει «τα κλειδιά» - ή έστω ένα πολύ μεγάλο μέρος των ηνίων - της αντεπίθεσης της Volkswagen. Μην ξεχνάμε ότι πριν από λίγες μέρες, στο πλαίσιο της παρουσίασης της πρώτης φωτογραφίας του νέου προσιτού EV πόλης, είχε παραδεχθεί την ανάγκη «άμεσης ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητάς της με τη βελτιστοποίηση των δομών κόστους και τη στοχευμένη επέκταση της υπάρχουσας γκάμας των μοντέλων της».

Επιγραμματικά, ο ρόλος της, όπως τον περιγράφει η Volkswagen, θα είναι «η ανάπτυξη και η λειτουργία μιας ολιστικής brand experience, λειτουργώντας ως ένας κεντρικός συνδετικός κρίκος σε τομείς-κλειδιά ολόκληρης της εταιρείας». Και πλέκει το εγκώμιό της, αναφέροντας πως «όχι μόνο έχει πολυετή εμπειρία στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και ισχυρή τεχνογνωσία στην ανάπτυξη και εφαρμογή brand experiences με όραμα το μέλλον».

Η Christine Wolburg σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων στο Aschaffenburg της Γερμανίας, με ειδικότητα στο μάρκετινγκ. Όταν πήρε το πτυχίο της το 2004, ξεκίνησε την καριέρα της στη Mercedes-Benz, εργαζόμενη στη διαχείριση προϊόντων για τη Smart και αποκτώντας εκτενή εμπειρία στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ εντός του ομίλου. Ξεκινώντας από το 2016, η Wolburg διαχειριζόταν την επικοινωνία προϊόντων για την Mercedes-Benz Passenger Cars και τη Smart στη Γερμανία για σχεδόν πέντε χρόνια. Από το 2021 και έως σήμερα, εργάζεται στην εταιρεία μεταφορών Berliner Verkehrsbetriebe ως Επικεφαλής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Καμπανάκι στην VW: Κινδυνεύει με πρόστιμο-μαμούθ αν δεν συμμορφωθεί με τους κανονισμούς ρύπων

Η Volkswagen ήρθε σε συμφωνία με τους εργαζόμενους - Τι θα γίνει με τα εργοστάσια

Alfa Romeo: Τα νέα μοντέλα που περιμένουμε μέχρι το 2030