Πλεόν, τα Tiguan, Tayron και Passat θα διατίθενται και με τον εκρηκτικό 2.0 L turbo κινητήρα EA888 που αποδίδει 261 PS και ροπή 400 Nm. Αν και τα δύο SUV και το στέισον βάγκον είναι βαρύτερα από το Golf GTI, οι επιδόσεις τους συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν.
Το Passat επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 5,8 sec, ενώ τα Tiguan και Tayron χρειάζονται μόλις 5,9 sec. Σε αντίθεση με το προσθιοκίνητο GTI, αυτά τα μοντέλα διαθέτουν τετρακίνηση 4Motion, βελτιώνοντας την πρόσφυση και τη σταθερότητα.
Η επιλογή αυτού του ισχυρού κινητήρα απαιτεί την κορυφαία R-Line έκδοση εξοπλισμού. Το εσωτερικό τους περιλαμβάνει σπορ καθίσματα, premium υλικά και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως adaptive cruise control, σύστημα αποφυγής συγκρούσεων και head-up display.
Εκτός από τις επιδόσεις, η αυξημένη ισχύς τα καθιστά ιδανικά και για ρυμούλκηση, με μέγιστη ικανότητα έλξης έως 2.500 kg για το Tayron, επιτρέποντας μεταφορά σκαφών, τρέιλερ ή τροχόσπιτων με ευκολία.
Η προσθήκη του GTI κινητήρα φέρνει επίσης ανανεωμένη σπορ εμφάνιση, με επιθετικό σχεδιασμό στους προφυλακτήρες, ζάντες ελαφρού κράματος και χαρακτηριστικές κόκκινες λεπτομέρειες, όπως αυτές του Golf GTI.
Σε μια εποχή όπου οι κινητήρες diesel χάνουν συνεχώς έδαφος στην ευρωπαϊκή αγορά και οι σπορ εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης φθήνουν, η Volkswagen προσαρμόζεται στις νέες απαιτήσεις, διατηρώντας τη σπορ αίσθηση και τις υψηλές επιδόσεις ακόμα και σε οικογενειακά αυτοκίνητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τέλος εποχής: Κατασκευάστηκε ο τελευταίος VR6 από τη Volkswagen - Η ιστορία του
Στην Ελλάδα το νέο Volkswagen Tayron - Δείτε τιμές και εκδόσεις (πίνακας)
Volkswagen Polo: Έρχεται «φρεσκάρισμα» το 2025 για το δημοφιλές supermini