Αυτή η Porsche 911 Safari... ζει και βασιλεύει στις off-road διαδρομές (photos)


Η Kalmar Automotive χρησιμοποίησε ως βάση τη γενιά 997 αφού ήταν η τελευταία 911 με 100% ατσάλινο σασί.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: KALMAR
  • 9/2/2025

Μοντέλα όπως η Porsche 911 Dakar και η Lamborghini Huracan Sterrato δημιούργησαν μια νέα κατηγορία οχημάτων που «παντρεύει» τις υψηλές επιδόσεις ενός supercar με τις off-road ικανότητες ενός αυτοκινήτου που έχει δημιουργηθεί για εξορμήσεις εκτός δρόμου. Η Kalmar Automotive εκπλήρωσε την επιθυμία της να εισέλθει στη συγκεκριμένη κατηγορία, κατασκευάζοντας τη δική της Porsche 911 Safari.

Το δημιούργημα της γερμανικής εταιρείας βασίζεται στη γενιά 997 και ονομάζεται RS-7. Ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης, Jan Kalmar, εξηγεί ότι η ομάδα του επέλεξε να μη χρησιμοποιήσει κάποια νεότερη γενιά της 911 επειδή τα πιο πρόσφατα μοντέλα έχουν περίπλοκο πλαίσιο που αποτελείται από αλουμίνιο και ατσάλι, τα οποία είναι κολλημένα και ενωμένα μεταξύ τους.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτή η κατασκευή δεν ταιριάζει σε ένα αυτοκίνητο safari, το οποίο πρέπει να μπορεί να επισκευαστεί με ένα σφυρί. Αυτό αιτιολογεί την επιλογή τους, αφού πρόκειται για την τελευταία 911 με 100% ατσάλινο σασί.

Το αμάξωμα έχει λάβει νέα φτερά, ενώ έχει τοποθετηθεί επίσης μια ducktail αεροτομή στο πίσω μέρος και μια σειρά από προβολείς τύπου ράλλυ μπροστά. Εκτός αυτού, βρίσκει κανείς νέους τροχούς που συνοδεύονται από ειδικά ελαστικά της Michelin, τα οποία προορίζονται για συνθήκες με χαμηλή πρόσφυση.

Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη αναβάθμιση είναι η ανάρτηση. Φέρει ενεργά αμορτισέρ TracTive που επιτρέπουν στη ρύθμιση του ύψους: Στη χαμηλότερη ρύθμιση, η απόσταση του πατώματος από το έδαφος ανέρχεται στα 170 mm, ενώ στην υψηλότερη αυξάνεται στα 210 mm. Υπάρχει επίσης ένα νέο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο πίσω μέρος, το οποίο υπόσχεται πλήρη μεταμόρφωση στον χειρισμό του οχήματος.

Στο εσωτερικό, η Kalmar έχει προσφέρει στην RS-7 νέα καθίσματα Recaro CS Sportster και το αυθεντικό ηχοσύστημα έχει αφαιρεθεί, ώστε να εξοικονομηθεί όσο περισσότερο βάρος γίνεται. Έχει προστεθεί μια νέα οθόνη στην κεντρική κονσόλα, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει εύκολα και γρήγορα την ανάρτηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Porsche Taycan μπήκε στο Βιβλίο Γκίνες για... ατελείωτο ντριφτάρισμα! (video-photos)

Έτσι θα μοιάζει η νέα γενιά της Porsche 718 Cayman (photos)

Η Porsche αντιστέκεται και στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα: Save the manuals!