Η Mazda επιβεβαίωσε στα μέσα του 2024 ότι το CX-5 θα υποδεχτεί την τρίτη γενιά του αρκετά σύντομα. Το δημοφιλές SUV των Ιαπώνων ετοιμάζεται να περάσει στο επόμενο κεφάλαιο της «καριέρας» του, ως μέρος της οικογένειας «Μεγάλων Μοντέλων» της Mazda.
Πριν μερικές εβδομάδες, οι σχεδιαστές του ρωσικού μέσου kolesa.ru δημιούργησαν τα πρώτα renders του νέου CX-5, αξιοποιώντας τις πρώτες πληροφορίες που είχαν έρθει στο φως. Τώρα, οι Ρώσοι δημοσίευσαν μερικά ανανεωμένα σχέδια του μοντέλου, βασισμένοι στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν.
Στα νέα σχέδια, οι Ρώσοι έχουν εφαρμόσει τις παρόμοιες αναλογίες με το τρέχον μοντέλο. Τα πάνελ των θυρών είναι εντελώς νέα και οι χειρολαβές έχουν επανατοποθετηθεί λίγο ψηλότερα σε σχέση με το τρέχον μοντέλο. Εκτός αυτού, το εμπρός μέρος αναμένεται να επανασχεδιαστεί ολοκληρωτικά, λαμβάνοντας ακόμη πιο λεπτά φωτιστικά σώματα και μια μικρότερη γρίλια.
Περνώντας στο πίσω μέρος, η μεγαλύτερη αλλαγή θα αφορά τα φώτα, τα οποία θα ακολουθήσουν το ίδιο σχεδιαστικό μονοπάτι με τα μεγαλύτερα προϊόντα της Mazda. Ταυτόχρονα, η θύρα του πορτπαγκάζ είναι σχεδόν πανομοιότυπη με εκείνη του τρέχοντος CX-5, όμως ο πίσω προφυλακτήρας θα δεχτεί εντελώς νέο σχεδιασμό.
Κάτω από το κάλυμμα, το CX-5 αναμένεται να λάβει υβριδική τεχνολογία που θα αποτελέσει το «μυστικό όπλο» του, ώστε να υπερτερήσει απέναντι στους βασικότερους αντιπάλους του, δηλαδή τα Ford Kuga και Renault Austral. Η γκάμα του θα αποτελείται από θερμικούς κινητήρες που θα συνοδεύονται από mild-hybrid τεχνολογία, όμως θα προστεθεί και μια PHEV έκδοση, υιοθετώντας την ίδια φιλοσοφία με τα CX-60 και CX-80.
Σύμφωνα με όσα είχε πει πριν μερικούς μήνες ο CEO και πρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας, Masahiro Moro, η Mazda έχει εξελίξει επίσης έναν νέο, υβριδικό κινητήρα για την τρίτη γενιά του CX-5, ο οποίος θα γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στις MHEV και τις PHEV εκδόσεις και θα εστιάζει στην αποδοτικότητα. Αυτό το μονοπάτι θα ακολουθήσουν αργότερα και τα CX-60 και CX-80, αντίστοιχα, όπως
Το νέο CX-5 δε θα βασιστεί στην πλατφόρμα Large Product της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά σε μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική με πίσω κίνηση. Το νέο μοντέλο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στα τέλη του έτους που μόλις ξεκίνησε, και πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Κινητικότητας της Ιαπωνίας του 2025, πρώην Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο. Έτσι, η άφιξή του στις εκθέσεις τοποθετείται εντός του πρώτου εξαμήνου του 2026.
Πηγή φωτογραφιών: kolesa.ru
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mazda Spirit Racing Roadster 12R: Το γρηγορότερο MX-5 είναι γεγονός!
Mazda 2 Hybrid - Δοκιμάζουμε το ιαπωνικό υβριδικό supermini
Επίσημο: Το Mazda Iconic SP περνά στην παραγωγή - Πότε θα καταφτάσει