Η Fiat μπαίνει δυνατά στο 2025 - Τα 4 νέα μοντέλα που θα ρίξει στην αγορά


Τη νέα χρονιά η Fiat... πατάει τέρμα το γκάζι και φορτώνει τη γκάμα της με νέα μοντέλα που θα αυξήσουν το μερίδιό της στην ευρωπαϊκή αγορά.   

  • ΦΩΤΟ: Stellantis
  • 25/12/2024

Μπορεί η Fiat να διανύει μία περίοδο παρατεταμένων διακοπών στην παραγωγή του 500 και 500e, εντούτοις ο σχεδιασμός για το 2025 προβλέπει την κυκλοφορία τεσσάρων μοντέλων για την ιταλική μάρκα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα από τη Γαλλία, η εταιρεία με έδρα το Τορίνο θα λανσάρει νέο Grande Panda, μία έκδοση του Panda ως fastback SUV, νέο υβριδικό 500 και ένα ριζικά ανανεωμένο 500e.

Ξεκινώντας με το Grande Panda, το μοντέλο του B-segment θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο της γκάμας των Ιταλών. Αρχικά επρόκειτο να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024, όμως αποφασίστηκε να μπει στην αγορά στις αρχές του 2025, καθώς η μάρκα ήθελε να κάνει μερικές διορθώσεις προτού δώσει το μοντέλο στην κυκλοφορία. Θα διατίθεται σε υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, όντας άμεσος ανταγωνιστής των Dacia Spring και Renault 5 στην ευρωπαϊκή αγορά.   

Το Grande Panda
Το Grande Panda

Έπειτα, υπάρχει η πρόβλεψη για την κυκλοφορία ενός Giga Panda ή ενός άλλου μοντέλου σε έκδοση fastback SUV. Οι πρώτες πληροφορίες φανερώνουν πως θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Smart της Stellantis και θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Ενδέχεται, όμως, να υπάρξει και μια υβριδική έκδοση, αφού η εν λόγω πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει διαφορετικούς τύπους κινητήρων.

Όσον αφορά την επιστροφή του υβριδικού 500, αυτή έρχεται μετά από 5 χρόνια από το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης κι αποτελεί τη μεγάλη έκπληξη για τη χρονιά της Fiat. Θα φέρει κινητήρα FireFly 1,0L με απόδοση 70 PS που θα κατασκευάζεται στο Τερμόλι της Ιταλίας, ενώ θα συνδυάζεται με 6τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2025.

Τέλος, το «πολύπαθο» 500e πρόκειται να δεχτεί σημαντικές αλλαγές με το νέο έτος ώστε να γίνει πιο ελκυστικό και να μπει ξανά στην παραγωγή. Με επένδυση 100 εκ. ευρώ πάνω του, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης θα φέρει νέα μπαταρία τεχνολογίας LFP, γεγονός που θα μειώσει το κόστος του αυξάνοντας παράλληλα την αυτονομία του. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Stellantis: «Στον πάγο» η παραγωγή μοντέλων της Fiat και της Maserati - Ποιος ο λόγος

Η ιταλική κυβέρνηση «λιγουρεύεται» Innocenti και Autobianchi αλλά ο Tavares έχει άλλα σχέδια

«Είμαστε πρώτοι στην αυτοκινητοβιομηχανία σε... απολύσεις!» - Υπουργός κρούει τον κώδωνα του κινδύνου