Στην αρχή του 2024 η Lotus δήλωνε ότι θα αντικαταστήσει την Emira με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και μάλιστα πριν το τέλος της δεκαετίας. Ακολουθώντας όμως τα σημεία των καιρών και την αλλαγή στρατηγικής όλο ένα και περισσότερων εταιριών, η Βρετανική εταιρία διαπίστωσε και αυτή με τη σειρά της ότι η μετάβαση στα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνει πολύ αργότερα από τον αρχικά προβλεπόμενο χρόνο. Για τον λόγο αυτό και η ίδια αποφάσισε να μεταβάλει τα σχέδια της για πλήρη εξηλεκτρισμό το 2028.
Σε ερώτηση που του έγινε από το Autocar σχετικά με το αν θα υπάρξει μια υβριδική Lotus Emira, στον CEO της εταιρίας, Dan Balmer, αυτός απάντησε δηλώνοντας: “Στην εποχή που ζούμε; Ποτέ μη λες ποτέ, είναι η φράση που ισχύει καθώς προσπαθούμε να είμαστε ανοικτόμυαλοι και να καταλαβαίνουμε τις ανάγκες της αγοράς καθώς επίσης και το ποια τεχνολογία είναι διαθέσιμη σε εμάς κατά καιρούς. Αρά η πιθανότητα για υβριδικά μοντέλα υπάρχει”.|Αν και ακόμα είναι αρκετά νωρίς για να σκεφτόμαστε πως θα είναι μια υβριδική Emira και αν θα υπάρξει, η Lotus νωρίτερα μέσα στο μήνα δήλωσε ξεκάθαρα ότι σχεδιάζει να λανσάρει υβριδικά μοντέλα. Οι μηχανικοί της εταιρίας, δουλεύουν και εξελίσσουν ένα υβριδικό σύστημα το οποίο ονομάζεται «Hyper Hybrid», το οποίο στην ουσία επιτρέπει στο όχημα όταν κινείται με μεγάλες ταχύτητες, πχ στον αυτοκινητόδρομο, να λειτουργεί αποκλειστικά με το κινητήρα βενζίνης και ταυτόχρονα να φορτίζει την μπαταρία του υβριδικού συστήματος.
Η Emira αντίστοιχα είναι ένα αυτοκίνητο το οποίοχρησιμοποιεί κινητήρες άλλων κατασκευαστών η οποίοι έχουν και υβριδικές εκδόσεις . Η βασική έκδοση χρησιμοποιεί ένα υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο κινητήρας βενζίνης της AMG, τον οποίο η Mercedes χρησιμοποιεί στην Α45 AMG σαν ήπιο υβριδικό και στην μεγαλύτερη C63 AMG σαν plug in hybrid. H πιο γρήγορη έκδοση της Emira χρησιμοποιεί έναν κινητήρα V6, 3.500 κ.εκ επίσης υπερτροφοδoτούμένο ο οποίος προέρχεται από την Toyota και έχει δεχτεί και αυτός με τη σειρά του κατά καιρούς υβριδικά συστήματα.
Αν εν τέλει η Lotus αποφασίσει να κάνει την Emira υβριδική, αυτό σημαίνει πως θα αυξηθεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, με ότι και αν αυτό συνεπάγεται, από την άλλη όμως το αυτοκίνητο μπορεί να είναι κοντά μας για πολύ μεγαλύτερο διάστημα.
Όπως και να έχει μένει να δούμε αν η Lotus θα παραμείνει πιστή στο μότο του ιδρυτή της Colin Chapman, "κάντο απλό και ελαφρύ”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Lotus Evija X είναι η νέα βασίλισσα του Nurburgring - Ποιο ρεκόρ έσπασε (video)
H Lotus Emeya των 905 ίππων ήρθε να τα βάλει με την Porsche Taycan (photos-video)
Έτσι θα μοιάζει το επόμενο hypercar της Lotus - Θα φτάνει τα 1.000 PS (photos)