Σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές εξωτικών αυτοκινήτων παινεύονται για το ότι δημιουργούν ή αφήνουν τους πελάτες του να δημιουργήσουν ένα πραγματικά μοναδικό μοντέλο. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων, λοιπόν, θα δυσκολευτεί αρκετά κάποιος να βρει δυο hypercars τα οποία να είναι ακριβώς ίδια. Ίσως να είναι δυσκολότερο από το να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα.
Η Bugatti αναμφίβολα είναι μια από αυτές τις εταιρείες και έρχεται να ρίξει φως στα ποσά που οι ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων ξοδεύουν «έξτρα» από την αρχική τιμή για να τα φέρουν στο δικό τους, προσωπικό στυλ.
Σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Top Gear ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, Mate Rimac αποκάλυψε ότι κατά μέσο όρο, όσοι παραγγέλνουν μια καινούργια Bugatti ξοδεύουν επιπλέον 500.000€ αποκλειστικά για την εξατομίκευση. Η τιμή αυτή αφορά μια «κοινή» Bugatti, γιατί οι τιμές εκτοξεύονται κατακόρυφα όσον αφορά τις ειδικές εκδόσεις.
Για παράδειγμα η Bugatti Mistral, το πιο γρήγορο ανοιχτό αυτοκίνητο με τελική 453.91 km/h, ξεπέρασε τη μέση τιμή εξατομίκευσης των 500.000€ σε υπερβολικό σημείο, από τον μυστηριώδη ιδιοκτήτη της, ο οποίος να σημειωθεί ότι κατέχει επίσης άλλες τρεις Bugatti όπου η καθεμιά έχει σπάσει το δικό της ρεκόρ. Πρόκειται για τις Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition, την Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition καθώς και την Chiron Super Sport 300 ..
Τα νούμερα με τις τιμές των «απλών» Bugatti, καθαρά και μόνο για αγορά, ζαλίζουν. Η Mistral, η οποία είναι sold out, κοστίζει 5.000.000€, η αποκλειστικά αγωνιστική Bolide 4.000.000€ ενώ το... φθηνότερο μοντέλο της γκάμας να είναι η νέα Tourbillon με αρχική τα 3.800.000 €!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Bugatti Tourbillon: Πώς θα έμοιαζε αν οι σχεδιαστές έπαιρναν άλλο... μονοπάτι (video)
Σοκ και δέος ο ήχος από τον V16 της Bugatti Tourbillon (video)
Να έχεις πληρώσει 5 εκατ. ευρώ για αυτοκίνητο και να θες ομπρέλα για να μη βραχείς (video)