Η Audi τράβηξε το κάλυμμα από το νέο Q5 τον περασμένο Σεπτέμβριο μετά από αρκετούς μήνες αναμονής, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα τις τιμές του στη Γερμανία. Τώρα, ήρθε η σειρά και της Sportback έκδοσης, η οποία συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός SUV με μια «πιο δυναμική σιλουέτα,» όπως αναφέρουν οι Γερμανοί.
Όπως και στην SUV εκδοχή, τρεις είναι οι διαθέσιμες επιλογές κινητήρων και για το Sportback. Όλες οι εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με σύστημα MHEV που προσφέρει έως και 24 PS επιπλέον ισχύος για μικρές χρονικές περιόδους.
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 2.0 TFSI, ο οποίος αποδίδει 204 PS και 340 Nm ροπής. Σε αυτήν την έκδοση, η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς, όμως δίνεται κι η επιλογή της τετρακίνησης.
Υπάρχει επίσης ο τετρακύλινδρος σε σειρά 2.0 TDI της γενιάς EA288 evo, που αποδίδει επίσης 204 PS, όμως εδώ η ροπή ανεβαίνει στα 400 Nm και προσφέρεται αποκλειστικά η επιλογή της τετρακίνησης. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η έκδοση SQ5, η οποία κρύβει κάτω από το καπό έναν τρίλιτρο κινητήρα V6 TFSI που παράγει 367 PS και 550 Nm ροπής. Κι οι τρεις εκδόσεις συνοδεύονται από ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S Tronic.
Οι Γερμανοί αναφέρουν επίσης ότι στην γκάμα θα προστεθούν και δύο τετρακίνητες PHEV εκδόσεις που θα αποδίδουν 300 και 367 PS, αντίστοιχα, και θα προσφέρουν περισσότερο από 80 km αυτονομίας, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις.
Σχεδιαστικά, η Audi έχει επιλέξει ένα πιο κομψό μονοπάτι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο μπροστινό μέρος έχει τοποθετηθεί η κλασική Singleframe γρίλια της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία συνοδεύεται από τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα που προσφέρουν στο Q5 Sportback μια πιο έντονη εμφάνιση.
Υπάρχουν 11 διαθέσιμες αποχρώσεις για το αμάξωμα, ενώ οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε μέγεθος τροχών ανάμεσα στις 18 και τις 21 ίντσες, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, με την Audi να προσφέρει 18 διαφορετικά σχέδια ζαντών.
Περνώντας στο πίσω μέρος, ο διαχύτης έχει ενσωματωθεί στον προφυλακτήρα, ενώ υπάρχει φυσικά η οριζόντια μπάρα φωτός που ενώνει τα φωτιστικά σώματα κι εκτείνεται σε όλο το πλάτος. Στην κορυφαία έκδοση S βρίσκει κανείς τις εμβληματικές διπλές εξατμίσεις, η οποίες έχουν επανασχεδιαστεί, ώστε να κάνουν το δημιούργημα των Γερμανών να μοιάζει πιο άγριο.
Στο εσωτερικό, έχει υιοθετηθεί η ίδια ακριβώς διάταξη με το SUV. Μια οθόνη για τον χειρισμό του συστήματος infotainment έχει τοποθετηθεί στην κεντρική κονσόλα, ενώ στην πλευρά του οδηγού υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων. Μια τρίτη οθόνη βρίσκουμε στη μεριά του συνοδηγού.
Η χωρητικότητα του πορτπαγκάζ ανέρχεται στα 515 L για το Q5 Sportback και στα 470 L για το SQ5 Sportback, ενώ μπορεί να αυξηθεί στα 1.415 L και 1.388 L, αντίστοιχα, με τα πίσω καθίσματα πεσμένα.
Η Audi ανακοίνωσε τις τιμές των νέων Q5 Sportback και SQ5 Sportback στη Γερμανία, με το πρώτο να ξεκινά από τα 54.800 ευρώ και το δεύτερο από τα 85.400 ευρώ. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, οι παραγγελίες θα ανοίξουν στις ευρωπαϊκές αγορές τον ερχόμενο Δεκέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα μοιάζει το «καυτό» Audi RS5 Sedan (photos)
Το Audi A3 Allstreet γίνεται PHEV κι εκτοξεύεται στα 204 PS (photos)