Η Bugatti θέλει να σπάσει το φράγμα των 500 km/h - Με ποιο μοντέλο θα το επιχειρήσει


Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία υποσχέθηκε το 2019 ότι δε θα προσπαθούσε να σπάσει κανένα άλλο ρεκόρ ταχύτητας, όμως όλα δείχνουν ότι έχει αναθεωρήσει.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: BUGATTI
  • 20/11/2024

Η δίψα για ταχύτητα δε σταματά ποτέ, ειδικά όταν πρόκειται για εμβληματικές αυτοκινητοβιομηχανίες που φημίζονται για τη δημιουργία ακραίων, εξωπραγματικών hypercars, όπως η Bugatti. Οι Γάλλοι έσπασαν το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο χωρίς οροφή μόλις πριν μερικές ημέρες με την W16 Mistral κι ήδη ετοιμάζονται για την επόμενη «επίθεσή» τους.

Μιλώντας σε συνέντευξή του στο Top Gear, ο CEO της Bugatti, Mate Rimac, αποκάλυψε ότι ο επόμενος στόχος της εταιρείας είναι να σπάσει το φράγμα των 500 km/h. Σύμφωνα με τον ίδιο, το ερώτημα δεν είναι το αν, αλλά το πότε.

Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: «Μπορούμε να βάλουμε το 'πέντε' μπροστά από ένα ρεκόρ ταχύτητας; Ίσως αυτό να είναι το επόμενο. Ας δούμε...» Το φιλόδοξο σχέδιο του Κροάτη ιδρυτή της Rimac δε μοιάζει άπιαστο, με δεδομένα τα προηγούμενα ρεκόρ της Bugatti.

Mate Rimac
Mate Rimac

Το 2019, η εταιρεία ταξίδεψε στην πίστα δοκιμών Ehra-Lessien στη Γερμανία με μια Bugatti Chiron Super Sport 300 Plus, προκειμένου να καταγράψει ακόμη μια ακραία επίδοση. Το μοντέλο κατάφερε να αγγίξει τα 490,48 km/h, λαμβάνοντας τον τίτλο του ταχύτερου δημιουργήματος στη μακρά ιστορία της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το ρεκόρ δεν πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τα πρότυπα των Ρεκόρ Guinness, στα οποία απαιτούνται δύο περάσματα, κι όχι ένα που ολοκλήρωσε η Chiron Super Sport, όμως αυτό δεν κάνει το επίτευγμα της Bugatti λιγότερο εξωπραγματικό.

Υποψήφια για το ρεκόρ θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon. Μπορεί η τελική ταχύτητά της να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 445 km/h, όμως ο ίδιος ο Rimac αναφέρει ότι ο διάδοχος της Chiron μπορεί να φτάσει πολύ ψηλά αν δεχτεί ένα πακέτο αναβαθμίσεων, το οποίο ήδη εκμεταλλεύονται ορισμένοι πελάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σύμφωνα με τον Κροάτη, οι περισσότεροι πελάτες ξοδεύουν περισσότερο από 500.000 ευρώ για την εξατομίκευση της Tourbillon τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Bugatti: Έρχεται ταινία για τη ζωή του ιδρυτή της, Ettore

Bugatti Tourbillon: Πώς θα έμοιαζε αν οι σχεδιαστές έπαιρναν άλλο... μονοπάτι (video)

Ακούστε τον νέο κινητήρα V16 της Bugatti να «βρυχάται» στις 9.000 rpm (video)