Πολλές είναι οι εταιρείες που βελτιώνουν νέα μοντέλα ή αναβαθμίζουν παλαιότερα, φέρνοντάς τα πιο κοντά στο σήμερα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, βλέπουμε παλιά, κλασικά αυτοκίνητα να χάνουν τον θερμικό τους κινητήρα κι αναβιώνονται ως αμιγώς ηλεκτρικά, συνοδευόμενα από μια φουτουριστική εκδοχή του αρχικού τους σχεδιασμού.
Παρόμοια φιλοσοφία εφαρμόζει η εταιρεία Solution F, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα μετατροπής ενός αμιγώς θερμικού αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου, σε υβριδικό!
Η εταιρεία με έδρα τη Γαλλία εξειδικεύεται στην κατασκευή και συναρμολόγηση κινητήρων, ενώ εκτενής είναι κι η παρουσία της στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την ίδρυσή της, το 1985, μέχρι και σήμερα. Το νέο κιτ της, το οποίο ονομάζεται Twin-E, παρουσιάστηκε πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισίου κι αποτελει μια ιδιαίτερα πρωτοποριακή πρόταση.
Σύμφωνα με τη Solution F, το Twin-E μπορεί να εγκατασταθεί σε οποιοδήποτε μοντέλο, οποιουδήποτε κατασκευαστή, κι είναι συμβατό με οποιονδήποτε κινητήρα, ανεξαρτήτου μεγέθους και διάταξης.
Το κιτ αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που συνδέεται με ένα επικυκλικό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο αντικαθιστά το αυθεντικό σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου. Ο ηλεκτροκινητήρας συνοδεύεται επίσης από μπαταρία που τοποθετείται στο κάτω μέρος του πορτπαγκάζ, με αποτέλεσμα ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος να μειώνεται όσο το δυνατόν λιγότερο.
Όταν η μετατροπή ολοκληρωθεί, το όχημα θεωρείται πλέον PHEV. Το σύστημα επιτρέπει στο εκάστοτε αυτοκίνητο να αγγίζει έως και τα 50 km/h, όταν χρησιμοποιείται αποκλειστικά το ρεύμα, ενώ η αυτονομία του σε EV mode ανέρχεται στα 70 km, καθιστώντας το ιδανικό για μετακινήσεις μέσα στην πόλη.
Το Twin-E της Solutions F δεν πωλείται προς το παρόν, όμως σύμφωνα με την εταιρεία, το κόστος αγοράς κι εγκατάστασής του στη Γαλλία θα ανέρχεται στα 8.500 ευρώ. Άγνωστο παραμένει αυτή τη στιγμή, αν το κιτ θα γίνει αργότερα διαθέσιμο και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Κι όμως! Μαντέψτε πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει αυτός ο κινητήρας Toyota 2JZ (video)
Να γιατί δεν πρέπει να βάζει κανείς νερό βρύσης στον κινητήρα του (video)
Έτσι μοιάζει ο κινητήρας ενός Honda Civic μετά από 400.000 km (video)