Αυτό είναι το πρώτο Skoda στην ιστορία με μήκος μικρότερο από τα 4 μέτρα!


Η Skoda αποκάλυψε λεπτομέρειες του επερχόμενου crossover Kylaq, που προορίζεται να γίνει το μικρότερο και πιο προσιτό μοντέλο της στην Ινδία μέχρι σήμερα.

  • ΦΩΤ: SKODA
  • 23/10/2024

Η σχεδίαση του Kylaq αντικατοπτρίζει ινδικά πολιτιστικά μοτίβα και χρώματα, όπως ακριβώς και το όνομα του αυτοκινήτου, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το όρος Kailash και τη σανσκριτική λέξη για τον κρύσταλλο.

Το Kylaq είναι το πρώτο όχημα της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας που θα έχει μήκος κάτω από τέσσερα μέτρα, και συγκεκριμένα 3.995 mm. Κι αυτό καθώς το 30% της ινδικής αγοράς αυτοκινήτων αποτελείται από τέτοια μικρομεσαία οχήματα.

Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το μεγαλύτερο Kushaq - την MAB-A0-IN, η οποία είναι αρκετά ευέλικτη για να υποστηρίξει μια τέτοια σμίκρυνση.

Εξοπλίζεται με τον γνωστό μας τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.000 κ.εκ. που αποδίδει 115 ίππους και 178 Nm  ροπής. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ χειροκίνητου κιβωτίου έξι ταχυτήτων και αυτόματου κιβωτίου έξι ταχυτήτων και να επιλέξουν ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού.

Σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος που φτάνει σχεδόν τα 19 εκατοστά, το Kylaq θα ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις αυξημένες απαιτήσεις της οδήγησης στους πιο κακοτράχαλους δρόμους της Ινδίας.

Εξοπλισμένο με πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης, όπως φρενάρισμα πανικού και έξι αερόσακους στον βασικό εξοπλισμό, το Kylaq παρέχει ολοκληρωμένη ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Έχει υποβληθεί σε εκτεταμένες δοκιμές πάνω από 800.000 χιλιόμετρα σε διάφορα εδάφη της Ινδίας, από το αστικό περιβάλλον και τους αυτοκινητόδρομους μέχρι τους λοφώδεις και δύσβατους δρόμους. Οι δοκιμές αυτές περιλάμβαναν θερμοκρασίες από -10°C έως 85°C και υψόμετρα 3.000 μέτρων, διασφαλίζοντας ότι το Kylaq είναι αξιόπιστο και ανθεκτικό σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Έτσι θα μοιάζει η ανανεωμένη Mercedes-Benz CLA (photos)

Έρευνα: Οι πιο «αγχωτικές» χώρες για να οδηγείς - Σε ποια θέση βρίσκεται η Ελλάδα

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις όταν οδηγείς αυτοκίνητο με turbo (video)