Με τη παρθενική του εμφάνιση σαν πρωτότυπο να γίνεται το 2022 το Alpenglow Hy6 πήρε πλέον σάρκα και οστά, και το Car and Driver είχε την ευκαιρία να το δει από κοντά στο Paris Motor Show 2024.
Όπως είναι γνωστό μερικές εταιρείες ποντάρουν ακόμα στους θερμικούς κινητήρες και την εξέλιξη τους μέσω εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Έτσι και η Renault όπου μέσω της Alpine, μας έδωσε πριν λίγο καιρό το Alpenglow Hy4 το οποίο είναι εφοδιασμένο με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα υδρογόνου απόδοσης 340 PS. Για να ακούσετε τον... απόκοσμο ήχο του μοτέρ πατήστε ΕΔΩ.
Αυτή ήταν μόνο η αρχή αφού πλέον έχουμε κοντά μας το Alpenglow Hy6, ένα άκρως εντυπωσιακό hypercar απόδοσης 730 PS και 770 Nm ροπής. Ο κινητήρας του είναι κατασκευασμένος για να «καίει» υδρογόνο. Πρόκειται για ένα V6 μηχανικό σύνολο 3,5 L -το πρώτο στην ιστορία της φίρμας εξ ού και η ονομασία Hy6- το οποίο διαθέτει δύο turbo και στροφάρει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ.
Το αλουμινένιο μοτέρ χρειάστηκε περισσότερα από δύο χρόνια για την εξέλιξή του και συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στον πίσω άξονα. Σύμφωνα με την Alpine το Alpenglow Hy6 μπορεί και ξεπερνά τα 330 km/h με χαρακτηριστική ευκολία.
Η τροφοδοσία τού συνόλου γίνεται μέσω τριών δεξαμενών υδρογόνου χωρητικότητας 2.1kg η κάθε μια μέσα στις οποίες η πίεση ανέρχεται στα 700 bar, μια σε κάθε πλευρά του οχήματος και μια πίσω από τη καμπίνα των επιβατών. Και οι τρεις δεξαμενές είναι τοποθετημένες σε ειδικά διαμορφωμένα πλαίσια με εξαερισμό και δεν έχουν καμία επαφή – επικοινωνία με τη καμπίνα των επιβατών για λόγους ασφαλείας.
Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο του κατασκευασμένου εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα πλαισίου και βρίσκεται σε κοινή θέα χάρη στο διάφανο περίβλημα του, με την πολλαπλή εξαγωγής να αποτελεί ένα «έργο τέχνης».
Στο Παρίσι το εντυπωσιακό hypercar έχει τοποθετηθεί δίπλα από το μονοθέσιο της Alpine με το οποίο τρέχει στους αγώνες της Formula 1. Όσο αφορά την εντυπωσιακή του εικόνα θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το Alpenglow έχει εξελιχθεί μέσω στενής συνεργασίας μεταξύ των σχεδιαστών και των μηχανικών ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη αεροδυναμική απόδοση, ενώ η έκδοση με τον V6 κινητήρα έχει δεχθεί μικρές -αλλά ουσιαστικές- αλλαγές σε σχέση με το αρχικό μοντέλο.
Προς το παρόν το AlpenglowHy6 παραμένει ένα πρωτότυπο και αποτελεί μια εξαιρετική πλατφόρμα εξέλιξης και ανάπτυξης τεχνολογιών υδρογόνου. Αναμφίβολα στόχος της Alpine είναι να συμμετέχει στις 24 ώρες του LeMans με το Alpenglow το 2028 όταν οι ομοσπονδίες επιτρέψουν τη συμμετοχή αυτοκινήτων που κινούνται με υδρογόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Alpine: «Κλείδωσε» ο δεύτερος οδηγός της για το 2025 - Ποιος είναι
Rolls-Royce: Χλιδάτο ηχοσύστημα 1.400 watt που μετατρέπει την καμπίνα σε συναυλιακό χώρο
VW: Στην Ελλάδα το πισωκίνητο ID.3 GTX Performance με τους 326 PS (τιμή-εξοπλισμός)