Επίσημο: Ανακοινώθηκαν οι τιμές της δεύτερης γενιάς του MG HS στην Ελλάδα


Η MG ανακοίνωσε τις τιμές εκκίνησης των HS και ZS Max για την ελληνική αγορά και τα δύο μοντέλα ξεκινούν το εμπορικό τους ταξίδι στη χώρα μας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MG
  • 8/10/2024

Το ολοκαίνουργιο MG HS έκανε πρεμιέρα επί ελληνικού εδάφους κατά τη διάρκεια της έκθεσης AUTO ATHINA 2024, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε επίσημα τη δεύτερη γενιά του δημοφιλούς SUV της. Τώρα, ανακοινώθηκε η τιμή εκκίνησής του στην Ελλάδα, με το μοντέλο να ξεκινά την εμπορική του πορεία στη χώρα μας.

Θυμίζουμε ότι το νέο HS θα διατίθεται ως αμιγώς θερμικό κι ως PHEV. Ξεκινώντας από τη βενζινοκίνητη έκδοση, ο κινητήρας 1.5T έχει αναβαθμιστεί, με την ισχύ του να ανέρχεται πλέον στα 169 PS και 275 Nm ροπής, με τα 0-100 km/h να γίνονται σε 9,4 sec. Συνοδεύεται από ένα μηχανικό κιβώτιο με 6 σχέσεις, ενώ διαθέσιμο είναι και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DCT.

Περνώντας στην PHEV εκδοχή, η κινητήρια μονάδα αποτελείται από τον ίδιο 1.5T βενζινοκινητήρα που αποδίδει 142 PS κι έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει 209 PS. Εδώ, τα 0-100 km/h γίνονται σε μόλις 6,8 sec. Το σύστημα τροφοδοτείται από μια μπαταρία χωρητικότητας 24,7 kW και μια γεννήτρια 67 kW, που προσφέρουν αυτονομία έως και 120 km με τη χρήση αποκλειστικά του ηλεκτρισμού. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην προηγούμενη γενιά, αυτός ο αριθμός περιοριζόταν στα 52 km.

Το εμπορικό της ταξίδι θα ξεκινήσει άμεσα η βενζινοκίνητη έκδοση στην Ελλάδα, με την MG να κάνει γνωστό ότι η τιμή θα αρχίζει από τα 31.900 ευρώ για την ελληνική αγορά.


Εκτός από το αναβαθμισμένο HS, η MG παρουσίασε στην AUTO ATHINA και το νέο ZS Max Hybrid Plus, το οποίο πέρασε επίσης στη δεύτερη γενιά του πριν μερικούς μήνες

Κάτω από το κάλυμμα κρύβεται ο βενζινοκινητήρας των 1,5 L που αποδίδει 102 PS και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει επιπλέον 136 PS και 250 Nm ροπής, με τη συνολική ισχύ του υβριδικού συστήματος να ανέρχεται στα 197 PS. Τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε μόλις 8,7 sec.

Το σύστημα συνοδεύεται κι από μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 1,83 kWh, η οποία έχει τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα και βοηθά στην οικονομία καυσίμου και τη μείωση του κόστους οδήγησης με τη βοήθεια της γεννήτριας των 45 kW. Η κατανάλωση καυσίμου είναι 5,1 L / 100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 στα 113 g/km. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατανάλωση της αμιγώς θερμικής, πρώτης γενιάς που αντικαθιστά ανερχόταν στα 5,51 L / 100 km κι οι εκπομπές στα 149 g/km.

Εδώ, η τιμή θα ξεκινά από τα 24.050 ευρώ για την ελληνική αγορά, ενώ ο ολοκληρωμένος τιμοκατάλογος αμφότερων των μοντέλων αναμένεται να γίνει γνωστός αρκετά σύντομα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

MG Metro Turbo: Το πρώτο «hot hatch» της MG είχε κινητήρα Turbo και... τρελή ισχύ για την εποχή του (photos)

Αποστολή στο Goodwood: Καθίσαμε πίσω από το τιμόνι του MG Cyberster (photos)

Test Drive: MG4 XPower. Δύναμη 435 PS και εξωπραγματικές επιδόσεις