Δε βλέπουμε κάθε μέρα νέα μοντέλα της Bugatti. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει ένα νέο αυτοκίνητο κάθε περίπου 10-15 χρόνια. Είναι λογικό, λοιπόν, ότι θέλει να είναι σίγουρη ότι έχει επιλέξει το σωστό πακέτο σχεδιασμού.
Η Bugatti δημοσίευσε ένα νέο video, στο οποίο δείχνει μερικές σκηνές από μια συνάντηση μεταξύ των τμημάτων σχεδιασμού και μηχανικής και του CEO της, Mate Rimac. Κατά τη διάρκεια του video, μπορεί κανείς να εντοπίσει μερικά προτεινόμενα σχέδια για την Tourbillon, τα οποία δεν επιλέχθηκαν ποτέ.
Ένα από τα σχέδια φέρει εξαιρετικά λεπτούς προβολείς, ο καθένας εκ των οποίων αποτελείται από μια οριζόντια μπάρα φωτός που διακόπτεται ανά τμήματα. Έχει επίσης τοποθετηθεί μια γρίλια στο κλασικό σχήμα του «πετάλου,» η οποία όμως είναι μικρότερη και πιο γωνιώδης σε σχέση με εκείνη που έλαβε τελικά η Tourbillon.
Σε ένα άλλο σχέδιο, που φαίνεται στο βάθος του πλάνου στο video, μοιάζει να χρησιμοποιεί αρκετά από τα χαρακτηριστικά του τελικού καλουπιού της Tourbillon.
Τη μεγαλύτερη έκπληξη προκαλεί η McLaren F1 που έχει τοποθετηθεί στον πίνακα έμπνευσης των σχεδιαστών. Ενδέχεται η ομάδα της Bugatti να άντλησε στοιχεία από εκείνη, δημιουργώντας τη νέα κορωνίδα της γκάμας της. Ίσως αυτό να ήταν το μοντέλο που ενέπνευσε τους Γάλλους να αφήσουν ημι-εκτεθειμένο τον κινητήρα V16 της Tourbillon.
Δείτε το σχετικό video:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τέλος εποχής: Αυτή είναι η 500ή και τελευταία Bugatti Chiron (photos)
Δείτε την Bugatti Chiron να «πετάει» με 412 km/h στην Autobahn (video)
Bugatti Type 35: Το αγωνιστικό αυτοκίνητο με περισσότερες από 2.500 νίκες (photos)