Σε αναζήτηση διαδόχου για τη θέση του Carlos Tavares βρίσκονται στην Stellantis μετά τις δηλώσεις που έκανε ο πρόεδρος του Ομίλου John Elkann. Όσο τρέχει η διαδικασία, η οποία σύμφωνα με τον Elkann είναι αναμενόμενη αφού λήγει το συμβόλαιο του Πορτογάλου, η Lancia συνεχίζει να βρίσκεται σε διαδικασία αναγέννησης, και στο πλαίσιο αυτής, έχει επιλέξει να επιστρέψει στους αγώνες ράλλυ. Θυμίζουμε ότι οι Ιταλοί έχουν γράψει ιστορία στις ειδικές διαδρομές, με 10 πρωταθλήματα κατασκευαστών, 5 οδηγών και 73 νίκες στο WRC.
Η Ypsilon έγινε από ηλεκτρικό όχημα ένα αγωνιστικό κατηγορίας Rally4, με υπερτροφοδοτούμενο, 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 L, ισχύος 212 PS, με το 5τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων να μεταδίδει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς.
Αυτό το όχημα οδήγησε ο -γνωστός για τις αγωνιστικές του εξορμήσεις- Carlos Tavares, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Stellantis, ο οποίος λίγες ημέρες πριν εμφανιστούν τα δημοσιεύματα που τον τοποθετούν στην πόρτα της εξόδου του Ομίλου, βρέθηκε στις εγκαταστάσεις δοκιμών της Alfa Romeo στο Μπαλόκο, έβαλε κράνος, δέθηκε με τη ζώνη και πάτησε τέρμα το γκάζι.
«Ήταν εκπληκτικό που ο Carlos οδήγησε την Ypsilon Rally4 HF,» δήλωσε ο CEO της μάρκας, Luca Napolitano.
«Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 212 ίππων και η ακριβής μηχανική του είναι αποτέλεσμα του πάθους που επέδειξε η ομάδα. Η Ypsilon Rally4 HF συνδυάζει τη φιλοδοξία με την ταπεινότητα, αποτυπώνοντας την αφοσίωσή μας στην κατηγορία των Rally4. Αυτή είναι μόνο η αρχή. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα το διήμερο 24-25 Οκτωβρίου.»
Η επίσημη επιστροφή της μάρκας στο WRC και άλλα πρωταθλήματα ράλλυ θα έρθει το 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Lancia: Επίσημη η επιστροφή του θρυλικού HF και της εταιρείας σε Βέλγιο και Ολλανδία
Ο Μαρσιάλ μπήκε στο αγωνιστικό Citroen C4 WRC του Μάριου Ηλιόπουλου (video)