Εκτός από το βασικό μοντέλο οι δύο εκδόσεις που τραβάνε τα φώτα τις δημοσιότητας και συγκεντρώνουν όλο το ενδιαφέρον δεν είναι άλλες από την HF και την HF Rally, τις οποίες πλέον μπορεί κανείς να θαυμάσει και να παραγγείλει στις νέες εκθέσεις της εταιρείας στο Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και την Ολλανδία, σηματοδοτώντας ταυτόχρονα με αυτό το τρόπο την επιστροφή της ιταλικής φίρμας στις συγκεκριμένες αγορές.
«Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να γιορτάζουμε ακόμα ένα βήμα στην αναγέννηση της Lancia. Η επιστροφή της εταιρείας σε δύο τόσο σημαντικές αγορές της Ευρώπης όπως αυτές του Βελγίου- Λουξεμβούργου και της Ολλανδίας αποδεικνύει τη προσπάθεια να εδραιωθεί στη κατηγορία της ξανά. Και τα νέα δεν σταματάνε εκεί. Αυτές τις μέρες στις Βρυξέλες, την πρωτεύουσα της Ευρώπης, και στις εκθέσεις της Ολλανδίας, έχουμε για πρώτη φορά τη παρουσία της εμβληματικής Lancia Ypsilon Rally 4 HF, του οχήματος που σηματοδοτεί την επιστροφή στους αγώνες μια μάρκας που έχει συνδέσει το όνομα της με αυτούς όσο καμία άλλη έχοντας μέχρι και σήμερα κατακτήσει τους περισσοτέρους τίτλους στο ενεργητικό της (10). Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Miki Biasion, για τη στήριξη του και τη συμβολή του στην ανάπτυξη και εξέλιξη του αυτοκινήτου αυτού όσον αφορά το στήσιμο του σε αναρτήσεις, φρένα και κινητήρα. Ταυτόχρονα με την εμπειρία του βοήθησε στο να αυξήσουμε την απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα της Lancia Ypsilon HF η οποία φτάνει τα 280 PS. H Lancia επέστρεψε!» δήλωσε ο Charles Fuster, επικεφαλής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Lancia κατά την επίσημη ανακοίνωση.
Το λόγο πήρε στη συνέχεια ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Miki Biasion, δηλώνοντας: «Είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω και στηρίζω ενεργά την επίσημη ομάδα παραγωγής της Lancia και την αγωνιστική ομάδα της Stellantis για την εξέλιξη της Ypsilon HF και της Ypsilon Rally 4 HF. Ελπίζω να αποτελέσω πηγή έμπνευσης για τους νέους οδηγούς που θα επιχειρήσουν μέσω της Lancia Ypsilon Rally 4 HF να γίνουν οι επαγγελματίες οδηγοί και πρωταθλητές του μέλλοντος. Η Lancia που κατακτά τη πρώτη θέση του βάθρου των αγώνων είναι πίσω και είμαι πολύ χαρούμενος που συμβάλω σε αυτό!»
Υπενθυμίζουμε πως η Lancia Ypsilon HF είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με σπορ χαρακτηριστικά τόσο σε εμφάνιση όσο και στήσιμο, βασιζόμενο στην ίδια πλατφόρμα Common Modular Platform (CMF) της Stellantis μαζί με τα Fiat Abarth 600e και Alfa Romeo Junior Veloce , της οποίας η ιπποδύναμη ανέρχεται σε 280 PS, τιμή που της επιτρέπει να φτάσει τα πρώτα 100 km/h από στάση σε 5,8 sec.
Όσον αφορά την Lancia Ypsilon Rally 4 HF, εδώ τα πράγματα διαφέρουν. Αν και η πλατφόρμα παραμένει ίδια, ο ηλεκτροκινητήρας αντικαταστάθηκε από έναν συμβατικό τούρμπο κινητήρα 1,2 L ο οποίος αποδίδει 212 PS, με τη κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων και ενός επίσης μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ένα σπάνιο και ιδιαίτερο EV - Μόλις δύο μονάδες θα έρθουν στην Ελλάδα (photos)
Αυτή η Ferrari 12Cilindri κοστίζει όσο ένα Hyundai i10 (photos)