Αποκάλυψη για την πιο ισχυρή τετράθυρη Bentley όλων των εποχών (photos)


Η Bentley τράβηξε το κάλυμμα και παρουσίασε την τέταρτη γενιά της Flying Spur η οποία θέτει ξανά τα στάνταρ στη κατηγορία της όπως είχε κάνει περίπου είκοσι χρόνια πριν, στο ντεμπούτο της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤ.: BENTLEY
  • 10/9/2024

 Η νέα γένια χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα της Bentley, Ultra Performance Hybrid, χάρη στην οποία μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 76 km, επιτρέποντας της έτσι να κυκλοφορεί ακόμα και σε ζώνες μηδενικών ρύπων.

Όταν ο οδηγός αναζητήσει το κάτι παραπάνω τότε έχει στη διάθεση του μια συνδυαστική ιπποδύναμη της τάξης των 782 PS (147 PS περισσότερα από τη προηγουμένη γενιά) και 1000 Nm ροπής που παράγονται από τον 4.000 κ.εκ V8 κινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα ταυτόχρονα.

Τιμές που επιτρέπουν στο υπερπολυτελές sedan να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h μόλις σε 3.3 sec, τιμή που κάνει την ίδια την Bentley να θεωρεί τη νέα Flying Spur ως το πρώτο της τετράθυρο supercar!

Υψηλότερες επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση γίνεται; Γίνεται!

Η νέα γενιά της Flying Spur Speed απαρνείται τον θηριώδη W12 των 6.000 κ.εκ για έναν μικρότερο (στο μάτι τουλάχιστον) αλλά πολύ πιο εξελιγμένο V8 4.000 κ.εκ. Ο τελευταίος σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα των 190 PS που είναι ενσωματωμένος μέσα στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, δημιουργούν ένα εκρηκτικό σύνολο του οποίο η ροπή είναι αυξημένη κατά 11% και η ιπποδύναμη κατά 19%.

Από πλευράς ρύπων έχει αυξηθεί η πίεση του συστήματος ψεκασμού της βενζίνης, από τα 200 στα 350 bar, ενώ χάρη στον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος εξαλείφει ουσιαστικά το lag του τούρμπο στις χαμηλές στροφές, η Bentley τοποθέτησε δυο τουρμπίνες single – scroll (μονής διατομής) οι οποίες είναι πολύ πιο απλές στην κατασκευή τους και τους επιτρέπει να λειτουργούν σε υψηλότερες θερμοκρασίες, μειώνοντας με αυτό το τρόπο τους ρύπους.

Ταυτόχρονα έχει αφαιρεθεί και το γνωστό σύστημα που συναντάμε ολοένα σε περισσότερους κατασκευαστές αυτές τις μέρες, το οποίο απενεργοποιεί ένα μέρος των κυλίνδρων όταν δεν υπάρχει αυξημένο φορτίο, χάρη στη χρήση του ηλεκτροκινητήρα. Από πλευράς αυτονομίας συνολικά η νέα Flying Spur μπορεί να διανύσει απόσταση 829 km από τα οποία τα 76 km μπορούν να είναι αποκλειστικά με τον ηλεκτρικό κινητήρα ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρία 25,9 KWh. Μία πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε μόλις 2,5 ώρες ενώ μπορεί να ανακτά ενέργεια τόσο κατά το φρενάρισμα αλλά και κατά τη διάρκεια της οδήγησης αφού έχει την ικανότητα να κινεί τους τροχούς και να φορτίζεται ταυτόχρονα.

Το ενεργό αμάξωμα της Bentley συνδυάζει τόσο την άνεση όσο και τις επιδόσεις κάνοντας χρήση μεταξύ άλλων ενός συστήματος τετραδιεύθυνσης, ενεργών αναρτήσεων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και ενός εξελιγμένου συστήματος ελέγχου ευστάθειας.

Σε έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω…

Σε αντίθεση με όσα συμβαίνουν από μηχανολογικής πλευράς, εμφανισιακά δεν υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές από τη 3η γενιά με τη νέα γρίλια στην έκδοση Speed, τον νέο και πιο μυώδη εμπρός προφυλακτήρα και τον νέο διαχύτη στο πίσω μέρος να δίνουν ένα αέρα φρεσκάδας. Στη γκάμα των επιλογών όσο αφορά τις ζάντες ήρθε να προστεθεί άλλο ένα σχέδιο 22 ιντσών με δέκα ακτίνες και δύο διαφορετικές αποχρώσεις.

Το εξοπλιστικό πακέτο Aero δίνει τη δυνατότητα στο αγοραστή να επιλέξει αν θα είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος ή στη φυσική ανθρακονιμάτινη απόχρωση του. Μιας και μιλάμε για χρώματα, συνδυασμούς και επιλογές, ο τελικός αγοραστής έχει στη διάθεση του σύμφωνα με τη Bentley δισεκατομμύρια πιθανούς συνδυασμούς (!) συνεχίζοντας με αυτό το τρόπο τη μοναδική εμπειρία απόκτησης μια Bentley. Υπάρχει μια παλέτα με 101 «βασικά χρώματα» η οποία μπορεί να επεκταθεί αν το επιθυμήσει ο αγοραστής σε κάθε χρώμα που έχει κυκλοφορήσει η Bentley στην ιστορία της.

Σε αντίστοιχο μοτίβο κινούνται και οι επιλογές του χειροποίητου εσωτερικού διακόσμου με τον αγοραστή να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 700 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς. Η καμπίνα των επιβατών δεν παρουσιάζει ούτε αυτή με τη σειρά της μεγάλες αλλαγές. Έτσι συναντάμε νέας σχεδίασης ταπετσαρίες με τρισδιάστατο διαμανταρισμένο μοτίβο, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαθέτει νέα γραφικά στοιχεία.

Υπάρχουν τρία κορυφαία ηχοσυστήματα (ένα το βασικό, ένα από την Bang & Olufsen και ένα που απευθύνεται σε ένα πραγματικά audiophile κοινό της Naim) που μπορεί να επιλέξει κανείς ενώ αναβάθμιση έχει γίνει και στα infotainment συστήματα, όπως το Android Auto και το Apple Car Play ενώ κάθε χρόνο μέσω αναβαθμίσεων θα ενεργοποιούνται νέα εξελιγμένα συστήματα όπως η πρόβλεψη πράσινου φαναριού…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ούτε το Audi RS7 δεν μπορεί να πιάσει το Hyundai Ioniq 5 N στην ευθεία (video)

Η πρώτη δοκιμή της Bentley Continental GT που εξελίχθηκε σε... Βατερλό

Ξανά στους δρόμους οι σχολικοί τροχονόμοι - Ποιες είναι οι αρμοδιότητές τους