Ούτε το Audi RS7 δεν μπορεί να πιάσει το Hyundai Ioniq 5 N στην ευθεία (video)


Το EV υψηλών επιδόσεων κατατρόπωσε τη γερμανική ναυαρχίδα σε κάθε τομέα. Εκτός από έναν...

  • ΦΩΤΟ: CARWOW - YOUTUBE
  • 10/9/2024

Είναι γνωστό ότι το Hyundai Ioniq 5 N έχει τρομακτική ισχύ κι ακόμη πιο τρομακτικές επιδόσεις. Τόσο, που όχι μόνο κερδίζει κάθε ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων της κατηγορίας του που βρίσκει στο δρόμο του, αλλά κατατροπώνει και τους θερμικούς αντιπάλους του.

Το πιο πρόσφατο «θύμα» του ήταν το Audi RS7 Performance, με το οποίο έκανε μια σειρά από κόντρες σε δοκιμή του καναλιού CarWow στο YouTube. Στην πρώτη τους αναμέτρηση στο 800άρι, το Audi είχε μια εξαιρετική εκκίνηση και πήρε το προβάδισμα, το οποίο κατάφερε να διατηρήσει μέχρι το τέλος.

Στην επόμενη κόντρα, το Ioniq 5 είχε πολύ καλύτερο ξεκίνημα σε σχέση με την πρώτη του προσπάθεια κι έτσι πήρε τη νίκη με πολύ μικρή διαφορά. Το ίδιο έγινε και στην τρίτη αναμέτρηση, όμως αυτή τη φορά το κορεάτικο EV κέρδισε με τεράστιο προβάδισμα.

Η ομάδα του CarWow έκανε και μερικούς αγώνες εν κινήσει με τα δύο μοντέλα. Στο πρώτο, το Ioniq 5 N χρησιμοποίησε το mode με το ψεύτικο κιβώτιο ταχυτήτων, που ουσιαστικά αποτελεί προσομοίωση ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις. Με αυτή τη λειτουργία, το RS7 παίρνει τη νίκη, όμως στον επόμενο αγώνα, που το ταχύτατο δημιούργημα της Hyundai γύρισε στη συμβατική κατανομή της ισχύος του, ήταν εκείνο που πέρασε πρώτο τη γραμμή τερματισμού.

Η μοναδική δοκιμή που το Audi επικράτησε πραγματικά ήταν εκείνη του φρεναρίσματος. Το RS7 κατάφερε να σταματήσει πλήρως από τα 160 km/h πολύ νωρίτερα από ό,τι το Hyundai. Παρόλο που το βάρος τους είναι το ίδιο, το RS7 είναι εξοπλισμένο με μεγαλύτερα φρένα κι ελαστικά αγωνιστικών προδιαγραφών.

Όσο για την ισχύ τους, θυμίζουμε ότι το Hyundai Ioniq 5 N διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά αποδίδουν 659 PS και 770 Nm ροπής. Χάρη στην ύπαρξη των δύο μοτέρ είναι τετρακίνητο. Όσο για το RS7 Performance, φέρει έναν 4λιτρο, V8 κινητήρα που αγγίζει τα 630 PS και 850 Nm, με τη βοήθεια δύο turbo. Είναι -ασφαλώς- τετρακίνητο, με ένα 8τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο να εξασφαλίζει τη μετάδοση της δύναμης.

Δείτε το video:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ferrari vs Audi σε μία μάχη πολλών αλόγων στο 400άρι (video)

Βενζίνη vs ρεύμα: Η AMG GT απέναντι στο Ioniq 5 N στο 400άρι (video)

Audi RS4 Avant vs BMW M3 Touring: «Οικογενειακή» μάχη με ξεκάθαρο νικητή (video)