Έτσι μοιάζει ο κινητήρας ενός Honda Civic μετά από 400.000 km (video)


Αυτός ο κινητήρας έχει διανύσει περισσότερο από 400.000 km κι όμως βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, δεδομένης της ηλικίας του.

  • ΦΩΤΟ: I DO CARS - YOUTUBE
  • 22/8/2024

Έρευνες έχουν δέιξει ότι η Honda κατασκευάζει τα πιο ανθεκτικά μοντέλα στην αγορά. Με σωστή συντήρηση και καλές οδηγικές συνήθειες, είναι σίγουρο ότι ο κινητήρας θα διανύσει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας ενός Honda Civic κατάφερε να γράψει πάνω από 400.000 km κι ο ιδιοκτήτης του καναλιού I Do Cars στο YouTube ρίχνει μια ματιά στο εσωτερικό του.

Πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα D17 χωρητικότητας 1,7 L ο οποίος ανήκε σε ένα Civic του 2003. Παρόλο που είναι εμφανές ότι χρειάζεται service σε κάποια κομμάτια του, όπως για παράδειγμα στον ιμάντα χρονισμού, ο οποίος θα έπρεπε να έχει αντικατασταθεί εδώ και καιρό, τα περισσότερα μέρη του μοιάζουν να βρίσκονται σε αρκετά καλή κατάσταση.

Τα πιστόνια κι οι κεφαλές του κινητήρα έχουν διατηρηθεί σχεδόν σαν καινούργια, όμως υπάρχει εμφανής φθορά σε κάποια άλλα τμήματα, όπως τα τοιχώματα των κυλίνδρων. Παρόλο που οι αλλαγές λαδιού φαίνεται να ήταν συχνές, η καταπόνηση είναι αναπόφευκτη όταν πρόκειται για έναν κινητήρα 20 και πλέον ετών.

Ο Eric, ιδιοκτήτης του καναλιού, βρήκε επίσης μια καμένη φλάντζα σε μια από τις κεφαλές. Εξήγησε ότι αυτοί οι κινητήρες μπορούν να λειτουργούν κανονικά ακόμη και με ένα τέτοιο πρόβλημα, χωρίς να δίνουν κάποιο σημάδι που να προδίδει ότι υπάρχει βλάβη.

Σύμφωνα με την ίδιο, αυτό συνέβη μάλλον και στον συγκεκριμένο κινητήρα. Ο οδηγός θα μπορούσε να έχει αντικαταστήσει τη φλάντζα και να συνεχίσει το ταξίδι του με αυτόν τον κινητήρα, όμως εν τέλει αποφάσισε να τοποθετήσει μια εντελώς νέα κινητήρια μονάδα κάτω από το καπό του Civic του, και μάλλον αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή, όπως εκτιμά ο Eric.

Δείτε το video:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Γιατί οι diesel έχουν υψηλότερη ροπή σε σχέση με τους κινητήρες βενζίνης (video)

Η Ferrari επιμένει: «Δε θα χρησιμοποιήσουμε turbo στον V12»

Honda B16: Ο κινητήρας που έγραψε ιστορία με το θαυματουργό VTEC