Η Lamborghini τράβηξε το κάλυμμα της Temerario την Παρασκευή, 16 Αυγούστου, παρουσιάζοντας τη νέα προσθήκη στους καταλόγους της. Πρόκειται για το μοντέλο που αντικαθιστά τη Huracan και τοποθετείται στη βάση της γκάμας, όμως δεν παύει να είναι ένα «τέρας» επιδόσεων.
Το μοντέλο είχε διαρρεύσει λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση, με τις εικόνες να επιβεβαιώνουν τους ανεξάρτητους σχεδιαστές που είχαν προσπαθήσει να προβλέψουν πώς θα μοιάζει, με βάση τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που είχαν κυκλοφορήσει προηγουμένως.
Οπτικά, η Lambo έχει επιλέξει ένα εκτενέστερο αεροδυναμικό πακέτο για την Temerario, σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα έχει τοποθετηθεί στο πλαϊνό μέρος, μπροστά από τους πίσω τροχούς, η οποία βελτιώνει την κάθετη δύναμη που παράγεται κατά 103% συγκριτικά με τη Huracan Evo.
Υπάρχει κι η έκδοση Alleggrita, η οποία φέρει ένα ακόμη πιο επιθετικό πακέτο, με μια μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, διαφορετικούς προφυλακτήρες και ζάντες από ανθρακόνημα. Εδώ, η κάθετη δύναμη που παράγεται είναι 158% μεγαλύερη από εκείνη της Huracan Evo. Και το βάρος είναι μειωμένο κατά 25 kg σε σχέση με τη «συμβατική» Temerario.
Κάτω από το κάλυμμα κρύβεται, όπως είχε επιβεβαιώσει εδώ και καιρό η αυτοκινητοβιομηχανία, ένας twin turbo κινητήρας V8 χωρητικότητας 4,0 L που συνοδεύεται από 3 ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 920 PS. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου ανέρχεται στα 343 km/h, ενώ τα 0-100 km/h γίνονται σε μόλις 2,7 sec.
Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) με 8 σχέσεις, το οποίο έχει τοποθετηθεί πίσω από το θερμικό μέρος του κινητήρα.
Το υβριδικό σύστημα της Temerario τροφοδοτείται από μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 3,8 kWh και σύμφωνα με τη Lamborghini, της επιτρέπει να κινείται αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρισμού για μικρό χρονικό διάστημα. Το ενδιαφέρον είναι ότι στο EV mode, το supercar των Ιταλών είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο κι αυτή είναι η πρώτη φορά που η αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει με οποιονδήποτε τρόπο την επιλογή της εμπρός κίνησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το υβριδικό σύστημα είναι σχεδόν πανομοιοτυπο με εκείνο της Revuelto, αν εξαιρέσει κανείς τον διαφορετικό θερμικό κινητήρα. Αμφότερα χρησιμοποιούν τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες, την ίδια μπαταρία και το ίδιο σύστημα μετάδοσης. Η μοναδική διαφορά εντοπίζεται στον πίσω ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος στη Revuelto είναι συνδεδεμένος με τον πίσω άξονα μέσω του δικού του κιβωτίου ταχυτήτων.
Εκτός αυτού, η Revuelto δεν έχει όπισθεν, αφού αυτό επιτυγχάνεται αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση. Στην Temerario, υπάρχει κανονικά η επιλογή της όπισθεν στο κιβώτιο.
Περνώντας στο εσωτερικό, η καμπίνα του μοντέλου έχει αρκετά οδηγοκεντρικό προφίλ. Υπάρχει μια νέα οθόνη αφής 8,4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, μια οθόνη 12,3 ιντσών στη μεριά του οδηγού, που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και μια 9,1 ιντσών στην πλευρά του συνοδηγού.
Η Lamborghini έχει κάνει την καμπίνα της Temerario πιο ευρύχωρη από εκείνη της Huracan, προσφέροντας στους επιβάτες 34 mm περισσότερο χώρο πάνω από το κεφάλι και 46 mm περισσότερο χώρο στα πόδια. Πλέον, το 'baby' supercar της ιταλικής εταιρείας μπορεί να φιλοξενήσει επιβάτες με ύψος μέχρι και 2 μέτρα, ακόμη κι όταν φορούν κράνος, σε περίπτωση που θέλουν να οδηγήσουν το νέο τους όχημα στην πίστα.
Οι Ιταλοί δεν έχουν επιβεβαιώσει ακόμη την τιμή της Temerario, όμως αναμένεται ότι θα ξεπερνά εκείνη του προκατόχου της. Εκτιμάται λοιπόν ότι το κόστος θα πλησιάσει μέχρι και τα 500.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτή η Lamborghini Revuelto βάφτηκε σε 475 ώρες κι έχει «ελληνικό» χρώμα (photos)
Lamborghini Temerario: Οι τελευταίες βόλτες του υβριδικού «θηρίου» λίγο πριν παρουσιαστεί (photos)
Διάδοχος Lamborghini Huracan: Ο «ακραίος» υβριδικός V8 κινητήρας των 900 PS (video)