Η γενιά R35 του Nissan GT-R πλησιάζει στο τέλος του κύκλου ζωής της, έχοντας λανσαριστεί το μακρινό πλέον 2007. Προς το παρόν, οι Ιάπωνες διατηρούν τα χαρτιά τους κλειστά και δεν έχουν επιβεβαιώσει ότι πράγματι η επόμενη γενιά βρίσκεται στη φάση της εξέλιξης, όμως ταυτόχρονα έχουν παρουσιάσει αρκετά concept cars που θα μπορούσαν να χαράξουν τον δρόμο για τη νέα εποχή.
Σίγουρα, η γενιά R36 θα υιοθετήσει έναν πιο σύγχρονο σχεδιασμό, όπως έχει ήδη υποννοηθεί με το Hyper Force Concept. Ωστόσο, αναμένεται να διατηρηθούν τα στοιχεία που έκαναν το GT-R αυτό που είναι, όπως για παράδειγμα τα τετραπλά πίσω φωτιστικά σώματα.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του με το Top Gear, ο αντιπρόεδρος του τμήματος σχεδιασμού της Nissan Ευρώπης, Matthew Weaver, ανέφερε ότι ανεξάρτητα με τη σχεδιαστική γλώσσα που θα ακολουθήσει, το GT-R R36 θα έχει «στοιχεία Godzilla».
«Το θέμα με το GT-R είναι ότι πρέπει να εξέχει σε κάθε τομέα: την αεροδυναμική, την ταχύτητα και τις επιδόσεις. Αυτό είναι που θα το καθορίσει,» είπε ο Weaver.
«Το GT-R δεν ήταν ποτέ για να κερδίζει διαγωνισμούς ομορφιάς - είναι ένα πρακτικό αυτοκίνητο. Θυμάμαι να δουλεύω στο πιο πρόσφατο, περάσαμε μέρες και νύχτες στην αεροσήραγγα. Δεν έχω ξανακάνει κάτι τέτοιο με κανένα άλλο προϊόν. Οπότε, χωρίς αμφιβολία, αυτά τα πράγματα θα καθορίσουν το σχήμα του επόμενου αυτοκινήτου. Εκτός αυτού, θα προσθέσουμε στοιχεία 'Godzilla' όπου μπορούμε.»
Το νέο μοντέλο πρόκειται να διατηρήσει επίσης την οδηγοκεντρικότητά του, όπως και κάθε προηγούμενη γενιά του. Η καμπίνα ενδέχεται να εξοπλιστεί με ambient φωτισμό κι εξελιγμένα συστήματα αλληλεπίδρασης με τον οδηγό, όπως για παράδειγμα ένα head up display με επαυξημένη πραγματικότητα, το οποίο θα προβάλλει πληροφορίες σχετικά με τη διαδρομή ή το ίδιο το όχημα. Αναμένεται επίσης να χρησιμοποιηθεί το ανθρακόνημα σε μεγάλο μέρος της επιφάνειας του εσωτερικού, εστιάζοντας στην εξοικονόμηση βάρους.
Όσο γι αυτό που θα κρύβεται κάτω από το κάλυμμα, ρεπορτάζ αναφέρουν ότι η νέα γενιά του Nissan GT-R δε θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Παρόλο που το Hyper Force Concept, που θεωρείται ως ο προάγγελος του ηλεκτρικού διαδόχου του μοντέλου, ήταν αμιγώς ηλεκτρικό κι είχε ισχύ που άγγιζε τα 1.360 PS, το νέο GT-R δεν αναμένεται να εγκαταλείψει τους θερμικούς κινητήρες.
Σύμφωνα με τον Ponz Pandikuthira, αντιπρόεδρο της Nissan Αμερικής, το νέο μοντέλο ενδέχεται να αξιοποιήσει την τεχνολογία της ομάδας της Nissan στη Formula E, υιοθετώντας ένα υβριδικό σύστημα. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθηεί ο twin turbo κινητήρας V6 χωρητικότητας 3,5 L του νέου Infiniti QX80, «παντρεμένος» με έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες.
Όλα δείχνουν ότι θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμη για την επόμενη γενιά του εμβληματικού Nissan GT-R, αφού πληροφορίες θέλουν το νέο δημιούργημα των Ιαπώνων να κάνει πρεμιέρα το 2027, ώστε να καταφτάσει στις εκθέσεις το 2028.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Made in Japan: Δείτε πώς κατασκευάζεται το θρυλικό Nissan GT-R (video)
Nissan GT-R: Αναβαθμισμένο με «σφραγίδα» Nismo και σε περιορισμένη παραγωγή (photos)
Δυναμώστε τα ηχεία και απολαύστε το Nissan GT-R να αλωνίζει στους δρόμους του Τόκιο (video)