Ανατροπή: Η Audi θέλει να κρατήσει ζωντανούς του θερμικούς κινητήρες μετά το 2035


Η Audi έρχεται με τη σειρά της να αφήσει ανοιχτή την πόρτα της παράτασης της ζωής των θερμικών μοτέρ και μετά το 2035.

  • ΦΩΤΟ: AUDI AG
  • 2/8/2024

Η τάση όλης της αυτοκίνησης είναι να κινηθεί προς την ηλεκτροκίνηση κατ' αποκλειστικότητα, είτε από το τέλος της δεκαετίας, είτε από το 2035 και μετά.

Αυτή η συνολική ροπή προς τον ηλεκτρισμό, όμως, μοιάζει να φθίνει, με κατασκευαστές από όλο το φάσμα της βιομηχανίας να αλλάζουν τις προθεσμίες που είχαν θέσει για τη μετάβασή τους από τις ΜΕΚ στα ηλεκτρικά μοτέρ.

Η Porsche και η Bentley στο VWGroup μεταθέτουν τη μετάβασή τους στον ηλεκτρισμό καθώς τονίζουν πως αυτή η επιλογή ήταν πιο δύσκολη στην εκτέλεση απ' όσο υπολόγιζαν.

Η Ford Ευρώπης δεν πρόκειται να εγκαταλείψει -τελικά- τη ΜΕΚ μετά το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, καθώς ο COO της εταιρείας, Marin Gjaja, παραδέχτηκε πως το εν λόγω πλάνο «παραήταν αισιόδοξο».

Τώρα. η Audi είναι έτοιμη να πράξει το ίδιο.

Η γερμανική φίρμα ήταν από τις πιο πρωτοπόρους σε αυτή τη μετακίνηση προς τον ηλεκτρισμό, έχοντας θέσει το 2021 ως στόχο της να πάψει να πουλά μοντέλα με θερμικά μοτέρ από το 2033 και μετά, αλλά τώρα δηλώνει πως θέλει να είναι πιο «ευέλικτη.

Αυτό επεσήμανε μιλώντας στο Top Gear Magazine ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Gernot Doellner, που συνέχισε λέγοντας πως η απόφασή της για παράταση στη ζωή των θερμικών μοτέρ εκπορεύεται από την αλλαγή στους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο εν λόγω θέμα.

Παρόλα αυτά, δεν απέφυγε να πει πως για το μέλλον, μόνο η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι η πραγματικά βιώσιμη λύση για τον πλανήτη:

Αν, ως ανθρωπότητα, πιστεύουμε πως χρειαζόμαστε μία αλλαγή στα επίπεδα CO2 στην ατμόσφαιρα -κι αν δούμε τον καιρό, τη χρειαζόμαστε- τότε πρέπει να πάμε σε οχήματα που κινούνται με μπαταρίες. Η Συμφωνία του Παρισιού ορίζει πως πρέπει να επιτευχθεί ανθρακική ουδετερότητα ως το 2050.

Στο μεσοδιάστημα, η Audi θα συνεχίσει να εστιάζει στα PHEV, με όλα της τα μελλοντικά μοντέλα να βγαίνουν και σε τέτοιες εκδόσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το θερμικό VW Golf είναι πολύ σκληρό για να «πεθάνει» - Μέχρι πότε θα κυκλοφορεί

Bertone GB110: Το hypercar των 1.100 PS που καταναλώνει πλαστικό (photos)

Η νέα Toyota Corolla έρχεται για να «σβήσει» τα ηλεκτρικά - Θα έχει συνδυαστική αυτονομία 2.100 km