Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις της «Ολυμπία Οδός Α.Ε.» στο Ρίο, όπου σε σύσκεψη εργασίας ενημερώθηκε για την πρόοδο κατασκευής του αυτοκινητόδρομουΠατρών – Πύργου από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της παραχωρησιούχου εταιρείας, «Ολυμπία Οδός Α.Ε», Παναγιώτη Παπανικόλα και εκπροσώπους των τριών εταιρειών που κατασκευάζουν το έργο.
Η συνολική πρόοδος έχει ξεπεράσει το 50% και ήδη τα πρώτα 24 km (29% του νέου αυτοκινητόδρομου) είναι ασφαλτοστρωμένα στις περιοχές της Αμαλιάδας, του Πύργου, της Κάτω Αχαϊας και του Μιντιλογλίου.
Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης παρουσιάστηκε το νέο βίντεο προόδου κατασκευής στις τρεις κατασκευαστικές ζώνες που έχουν αναπτυχθεί από το Μιντιλόγλι έως τον Πύργο.
Σήμερα εργάζονται στην κατασκευή της Πατρών – Πύργου 1000 άτομα, ενώ η έμμεση απασχόληση έχει υπολογιστεί σε επιπλέον 2.000 θέσεις εργασίας σε όλη τη διάρκεια κατασκευής του έργου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αυτοκινητόδρομου:
- 74,8 km
- 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με ενδιάμεση κεντρική διαχωριστική νησίδα.
- 8 κόμβοι
- 15 γέφυρες
- 64 άνω και κάτω διαβάσεις (27 άνω & 37 κάτω διαβάσεις)
- 150 οχετοί
- Τοίχοι αντιστήριξης μήκους 7.250 μ.
- 4 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών
- 2 Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών
- Τεχνική Βάση με εφεδρικό Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (που περιλαμβάνει και εγκατάσταση της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων)
Μετά το τέλος της σύσκεψης, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε: «Σήμερα είχαμε την ευκαιρία μέσα από μία διευρυμένη σύσκεψη να δούμε, να αποτιμήσουμε και να αξιολογήσουμε την πορεία υλοποίησης ενός εξαιρετικά σημαντικού έργου, ενός εμβληματικού έργου για τη χώρα, αλλά και πολύπαθου, του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, μήκους 75 χλμ.
Όταν είχαμε επισκεφτεί τον ίδιο χώρο στις 17 Ιανουαρίου 2024, είχαμε θέσει κάποια χρονοδιαγράμματα και αυτά τηρούνται απολύτως. Τότε, υπενθυμίζω, είχαμε πει ότι μέχρι τέλος Ιουνίου η ολοκλήρωση του έργου θα είναι σε ποσοστό 50% και σήμερα είμαστε περίπου στο 52%. Οι εκτιμήσεις είναι ότι στο τέλος του έτους θα είμαστε σε ένα ποσοστό ολοκλήρωσης της τάξεως του 75%.
Άρα, είμαστε εντός χρονοδιαγραμμάτων, έτσι ώστε το 2025, όπως έχουμε δεσμευτεί να παραδώσουμε στην κοινωνία έναν σύγχρονο, ασφαλή αυτοκινητόδρομο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θεσσαλονίκη: Αλλάζουν όλα στις συγκοινωνίες - Απομακρύνονται τα λεωφορεία από το κέντρο
Ποιος ελληνικός αυτοκινητόδρομος έκλεισε το 2023 με κέρδη-ρεκόρ
Έρευνα: Οι μπαριέρες στους δρόμους δεν μπορούν να σταματήσουν τα βαριά ηλεκτρικά αυτοκίνητα (video)