Η Lamborghini Diablo εξοπλίζεται με σύγχρονα συστήματα και επιστρέφει στους δρόμους - Πόσο θα κοστίζει


Συνολικά θα κατασκευαστούν 19 μονάδες όπου η καθεμιά θα κοστίζει μια... περιουσία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ECCENTRICA
  • 17/7/2024

Η Lamborghini Diablo είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα δημιουρήματα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία έχει πλέον κλείσει τα 60 χρόνια από την ίδρυσή της. Για να τιμήσει την εταιρεία, η Eccentrica, μία start-up με έδρα το Σαν Μαρίνο, παρουσίασε ένα άκρως εντυπωσιακό και περιορισμένης διαθεσιμότητας restomod για το θρυλικό μοντέλο της Lamborghini τον Ιούλιο του περασμένου έτους. Τώρα, το μοντέλο αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά.

Πρόκειται για ένα πρότζεκτ που έφερε εις πέρας μαζί την Borromeo de Silva καθώς και τις Pirelli, Brembo, MarantzCapristo και Alcantara. Ωστόσο, στο εγχείρημα συμμετέχει πλέον ενεργά κι ο Maurizio Reggiani, πρώην τεχνικός διευθυντής της Lamborghini, που αποσύρθηκε από τη θέση του το 2023. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ιταλός έχει καταπιαστεί στο παρελθόν με τη δημιουργία της Murcielago, της Reventon, της Aventador και της Huracan.

Η νέα του θέση στην Eccentrica θα έχει κυρίως συμβουλευτικό ρόλο, καθοδηγώντας την εταιρεία στο «ταξίδι» της αναβίωσης της εμβληματικής Diablo, που έκανε πρεμιέρα το 1990 και συνεχίζει να είναι άκρως διαχρονική.

Maurizio Reggiani
Maurizio Reggiani

Μόλις 19 μονάδες θα κατασκευαστούν συνολικά, καθεμία εκ των οποίων θα κοστίζει 1,35 εκατ. ευρώ. Η ισχύς προέρχεται από μια τροποποιημένη εκδοχή του ατμοσφαιρικού κινητήρα V12 χωρητικότητας 5,7 L που θα έβρισκε κανείς στην αυθεντική Diablo. Πλέον, η κινητήρια μονάδα αποδίδει 550 ίππους κι 600 Nm ροπής, ξεπερνώντας το πρωτότυπο.

Σύμφωνα με τον Reggiani, ένα από τα κρίσιμα στοιχεία είναι το βάρος, που έχει διατηρηθεί σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα. «Είναι πολύ πιο σημαντικό να είναι 50 kg ελαφρύτερο παρά 50 ίππους ισχυρότερο. Αυτό συνεχίζει να είναι το όραμά μου,» δήλωσε ο ίδιος.

Εκτός αυτού, ο Ιταλός μηχανικός έχει εστιάσει επίσης σε αυτό που θέλουν πραγματικά οι fans της Lamborghini, δηλαδή τον κινητήρα V12. «Ο κόσμος θέλει να έχει όσο δυνατόν λιγότερο ηλεκτρισμό κι όσο το δυνατόν περισσότερο ανθρώπινο έλεγχο και συναίσθημα. Ένα αυτοκίνητο σαν κι αυτό θα εκπληρώσει αυτό το όνειρο,» τόνισε.

Μπορεί το πρωτότυπο της Eccentrica να διατηρεί την γενική σχεδιαστική αισθητική της αυθεντικής Diablo, όμως έχει προικιστεί με νέες τεχνολογίες που βοηθούν τη συμπεριφορά και την απόδοσή της, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα συνθετικά υλικά κι ένα ενισχυμένο σωληνωτό σασί από ατσάλι.

Όσο για τον σχεδιασμό, ήταν ξεκάθαρο αίτημα της Eccentrica να μην χαθεί ο χαρακτήρας της Diablo και να μην υπάρξουν αλλαγές που θα αλλοιώσουν το DNA της. Για αυτό κι οι τροποποιήσεις που έγιναν εντοπίζονται μόνο στις ποδιές, στις νέες ζάντες και στο πίσω μέρος.

Οι παραδόσεις της restomod Diablo της Eccentrica αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Lamborghini θυμάται την θρυλική Diablo

Lamborghini Diablo: 7 συν 1 πράγματα που δεν ξέρατε

Πόσο επίκαιρη είναι η Lamborghini Diablo SV; (Video)