H Porsche που έκανε δώρο ο Γιαννακόπουλος στον Κέντρικ Ναν και τον έπεισε να μείνει στον Παναθηναϊκό


Ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, αν και λάτρης των μοντέλων της Mercedes, αποφάσισε να κάνει δώρο μια Porsche στον Αμερικανό σταρ για να τον πείσει να συνεχίσει στο ΟΑΚΑ και τη νέα σεζόν.

  • ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 17/7/2024

Πριν από λίγες ώρες έκλεισε και τυπικά ένα από τα πιο πολυσυζητημένα μεταγραφικά σίριαλ του φετινού καλοκαιριού για τους φίλους του μπασκετικού Παναθηναϊκού. Η διορία που υπήρχε για να φέρει ο Κέντρικ Ναν πρόταση από ομάδα του ΝΒΑ και να επιστρέψει στην πατρίδα του εξέπνευσε και έτσι ένας από τους πιο σημαντικούς παίκτες του πρωταθλητή Ελλάδας και Ευρώπης θα συνεχίσει να αγωνίζεται στο ΟΑΚΑ και τη νέα σεζόν.

Σε αυτό το πλαίσιο η εκπομπή στο YouTube «Magic Euroleague», από τους συντελεστές του sdna.gr, αποκάλυψε μία σημαντική κίνηση στην οποία προχώρησε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος και έπαιξε τον δικό της ρόλο για να συνεχίσει ο Κέντρικ Ναν να φοράει τα πράσινα.

Συγκεκριμένα αναφέρθηκε ότι στη συνάντηση που είχαν οι δύο άντρες πριν από μερικούς μήνες για να υπογράψουν το νέο διετές συμβόλαιο, ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού υποσχέθηκε στον Αμερικανό γκαρντ ότι εφόσον αυτός και οι συμπαίκτες του κατακτήσουν τη Euroleague στο Final-4 του Βερολίνου θα του κάνει δώρο μια ασημί Porsche GT2!

Όπως ήδη γνωρίζετε ο Παναθηναϊκός με μια επική εμφάνιση κόντρα στη Ρεάλ έραψε το 7ο αστέρι στη φανέλα του και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος κράτησε την υπόσχεσή του. Στις αρχές Ιουλίου, λίγο πριν ο Κέντρικ Ναν αναχωρήσει για τις καλοκαιρινές του διακοπές, βρήκε έξω από το σπίτι του παρκαρισμένο το εντυπωσιακό αυτοκίνητο.

Η σειρά παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1993 και η ανάπτυξή της έγινε για να την ομολογκασιόν στους αγώνες GT2, όπου και προέκυψε η ονομασία της. Η γενιά 997 παρουσιάστηκε το 2008 και εκείνη την εποχή ήταν η πιο γρήγορη 911 με έγκριση για χρήση σε δρόμο.

Η βάση πάνω στην οποία πάτησε ήταν η 911 Turbo, ωστόσο, αντί για τετρακίνηση, το αυτοκίνητο έβγαζε την αστείρευτη δύναμή του στον δρόμο από τον πίσω άξονα. Η μονάδα ισχύος ήταν ο εξακύλινδρος Boxer των 3,6 L με μέγιστη απόδοση 530 PS και 680 Nm ροπής, όπου επιτάχυνε το αυτοκίνητο στο 0-100 km/h σε 3,7 sec ενώ η τελική ταχύτητα έφτανε τα 329 km/h.

Η τελευταία προσθήκη στη σειρά έγινε το 2018 με την «ακραία» GT2 RS η οποία κατασκευάστηκε σε μόλις 1.000 μονάδες. Το αυτοκίνητο, το οποίο μπήκε και στο cover του Forza Motorsport 7, παρουσιάστηκε επισήμως στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood το 2017. Η δύναμή της προερχόταν από έναν flat-six των 3,8 L με ισχύ 700 PS και 750 Nm ροπής. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες manual εκδόσεις, το κιβώτιο ήταν ένα PDK 7 σχέσεων ενώ το αυτοκίνητο έκανε το 0-97 km/h σε 2,7 sec και η τελική του ταχύτητα ήταν 340 km/h.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η Porsche βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης της νέας GT2 RS που αναμένεται να παρουσιαστεί προς το τέλος του 2025. Μάλιστα πριν από μερικές εβδομάδες ο κατασκοπευτικός φακός έπιασε ένα πρωτότυπο να δοκιμάζεται στο Nurburgring έχοντας «κρυφτεί» κάτω από το αμάξωμα της GT3 RS.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κώστας Σλούκας: Η εντυπωσιακή Porsche που οδηγεί ο αρχηγός του Παναθηναϊκού (photos)

Χουάντσο Ερνανγκόμεθ: O σταρ του Παναθηναϊκού «απογειώνεται» με το Kia Stinger (video)

Αυτό είναι το πολυτελές SUV που οδηγεί ο Θανάσης Αντετοκούνμπο (videos)