Η Ferrari είναι μια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δε σηκώνει μύγα στο σπαθί της, όταν πρόκειται για οποιοδήποτε είδος αντιγραφής, μετατροπής ή άλλο είδος «σπίλωσης» του ονόματός της. Και δικαίως, αφού το σήμα με το αλογάκι είναι ένα από τα πιο εύκολα αναγνωρίσιμα λογότυπα στον κόσμο. Όλοι γνωρίζουν το λογότυπο της Ferrari, που έχει γίνει σύμβολο κύρους και ποιότητας.
Η εταιρεία παρουσίασε τα στοιχεία της «εκστρατείας» κατά των αντιγραφών που βρίσκεται σε εξέλιξη, με όλα τα αντικείμενα που κατασχέθηκαν και καταστράφηκαν το 2023.
Σύμφωνα με την ίδια, περισσότερο από 400.000 ψεύτικα προϊόντα κατέληξαν στον καταστροφέα. Εξ αυτών, πάνω από 100.000 ήταν αντικείμενα ρουχισμού, σχεδόν 61.000 ήταν ρολόγια και περισσότερο από 91.000 ήταν γυαλιά όρασης ή ηλίου.
Ferrari might be one of the world’s most desired brands, but this has a downside – attempts to create counterfeits.
We have always been deeply committed to the integrity and authenticity of our brand and products.
Find out more at the link.https://t.co/utXbZ0bVgF#Ferraripic.twitter.com/xdVOX1hQuE
— Ferrari (@Ferrari) July 4, 2024
Φυσικά, στη λίστα περιλαμβάνονται και τρία οχήματα που κατέληξαν στην πρέσα, ένα εκ των οποίων ήταν μια ρέπλικα της εμβληματικής Ferrari 360. Η μόνη περίπτωση που η Ferrari έχει δώσει την «ευλογία» της για τη δημιουργία μιας ρέπλικας ήταν για την ταινία Enzo, που κυκλοφόρησε το 2023 και διηγείται τη ζωή του ιδρυτή της. Ωστόσο, ακόμη κι οι 7 μονάδες που δημιουργήθηκαν για την ταινία αποσυναρμολογήθηκαν όταν ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα, όπως άλλωστε είχε συμφωνηθεί πριν καν κατασκευαστούν.
Ο απολογισμός δε σταματά εδώ, αφού πάνω από 57.000 πορτοφόλια καταστράφηκαν, ενώ δημοφιλή ήταν και τα αρώματα με το λογότυπο της Ferrari, με 31.161 μπουκάλια. Όλως περιέργως, η Ferrari αναφέρει ότι ανάμεσα στα προϊόντα που έφεραν εσφαλμένα το σήμα της ήταν κι ένα ψυγείο. Άλλα, πιο συνηθισμένα αντικείμενα, όπως μπάλες, αυτοκίνητα μοντελισμού και τσάντες, επίσης δεν έλειψαν από τη λίστα.
Η ιταλική εταιρεία παίρνει πολύ σοβαρά την διατήρηση της ακεραιότητας της ταυτότητάς της. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα τέλη του 2023, οι Ιταλοί ανακοίνωσαν μάλιστα μια νέα στρατηγική, στην προσπάθειά να αφανίσει από την αγορά προϊόντα «μαϊμού» που φέρουν το σήμα της χωρίς να έχουν λάβει από την ίδια σχετική άδεια. Δημιούργησαν μια πλατφόρμα, στην οποία ο καθένας μπορεί να κάνει τη δική του καταγγελία, αν υποψιάζεται ότι κάποιο προϊόν πωλείται με το σήμα της Ferrari, χωρίς να ανήκει επίσημα στους καταλόγους της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari θα είναι για λίγους και... εκλεκτούς - Δείτε πόσο θα κοστίζει
Διαρροή: Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari βολτάρει στο Μαρανέλο και έχει δύο τεράστιες εξατμίσεις! (photos)
Ferrari: Το μέλλον του εμβληματικού ατμοσφαιρικού V12 και το όριο των 10.000 rpm





ΔΗΜΟΦΙΛΗ